11درصدی مشتریان بانک آینده طی 6ماه
بانک آینده از رشد 11درصدی مشتریان بانک خود طی 6ماه اخیر خبر داد.
بانک آینده از رشد 11درصدی مشتریان بانک خود طی 6ماه اخیر خبر داد.
به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامههای انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 000/000/8 میلیون نفر، سپردهگذار این بانک میباشند. اهداف نظامهای پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایرانکارت، آنکارت، آبانک، کیلید، همراهکارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایتمندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود میباشد.