لزوم آگاهی جامعه از تلاش‌های طاقت‌فرسا برای تولید نان توسط رسانه‌ها/ کاظمی‌دینان: مدیریت بر قلب‌ها، مقدمه مدیریت بر سازمان‌هاست
تاریخ: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 14:16:15


https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 80243 || تاریخ : ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ۱۳:۳۴                 کشاورزی و امور دام

رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو در ایران تأکید کرد:

لزوم آگاهی جامعه از تلاش‌های طاقت‌فرسا برای تولید نان توسط رسانه‌ها/ کاظمی‌دینان: مدیریت بر قلب‌ها، مقدمه مدیریت بر سازمان‌هاست


رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو در ایران با حضور در شرکت بازرگانی دولتی ایران و جمع همکاران روابط عمومی این شرکت، از نان به عنوان ارزشمندترین محصول که قوت غالب مردم کشورمان را تشکیل می‌دهد و اسراف در مصرف آن به هیچ عنوان جایز نیست، نام برد و گفت: مصرف صحیح نان باید از سنین کودکی و با آموزش‌های مستقیم و غیر مستقیم آغاز شده و در این زمینه بر روی کودکان به صورت ویژه سرمایه‌گذاری شود.


لزوم آگاهی جامعه از تلاش‌های طاقت‌فرسا برای تولید نان توسط رسانه‌ها/ کاظمی‌دینان: مدیریت بر قلب‌ها، مقدمه مدیریت بر سازمان‌هاست

به گزارش جامعه ایده آل؛ سید غلامرضا کاظمی‌دینان با تأکید بر اینکه البته در این میان، نباید بزرگسالان را از نظر دور داشت بلکه با کمک رسانه‌ها و خبرنگاران باید تمام آحاد و اقشار جامعه را در مورد اهمیت نان و ضرورت مصرف درست این نعمت الهی آگاه کرد، افزود: زنجیره گندم، آرد و نان، فرآیندی راهبردی است که هر قدر برای شناساندن آن و نیز معرفی تلاش‌های طاقت‌فرسا برای تبدیل خوشه‌های طلایی گندم به عنوان برکت سفره خانواده‌های ایرانی کار کنیم، در واقع برای حمایت از اقتصاد ملی و خودکفایی کشورمان کار کرده‌ایم.

 این استاد و پیشکسوت حوزه اتباطات و روابط عمومی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اهمیت موضوع ارتباط و تعامل در کار و مدیریت به ویژه در حوزه روابط عمومی را مورد تأکید قرار داد و از مدیریت بر قلب‌ها به عنوان مقدمه مدیریت بر سازمان‌ها نام برد و اظهار کرد: برای به ثمر رساندن اهداف و برنامه‌های جمعی و فردی، رعایت هفت ویژگی که همگی با حرف (ح) آغاز می‌شوند، شامل رعایت حد و حدود، حق و حقوق، حرمت انسانی، حریم خصوصی، حُسن خُلق، حُسن نیت و حمایت‌گری، ضروری است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک در مورد این همایش که قرار است ۲۸ بهمن ماه سال جاری در محل هتل المپیک تهران و با محوریت هوش مصنوعی برگزار شود، خاطرنشان کرد: موضوع استفاده هوش مصنوعی به عنوان فناوری نوین جهان امروز در حوزه روابط عمومی، برای بهبود توانایی سازمان‌های پیشرو در زمینه‌های گوناگون مؤثر بوده و به سه حوزه کاربردها (ابزارها و تکنیک‌ها)، فلسفه (فرصت‌ها و مخاطرات) و تکنولوژی، تقسیم می‌شود.
گفتنی است، در این دیدار که مجموعه همکاران روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران حضو داشتند، شهرام جباری‌زادگان مدیر روابط عمومی این شرکت، گزارشی از اقدامات و خدمات مجموعه مذکور در زمینه تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم در اقصی نقاط ایران اسلامی‌مان و تأمین امنیت پایدار غذایی مردم کشورمان و نیز عملکرد مدیریت روابط عمومی این شرکت ارئه کرد.



کلمات کلیدی


captcha