رضوی‌کیا: روابط عمومی، طلیعه‌دار جنگ رسانه‌ها و ارتباطات است
تاریخ: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 18:45:15


https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 75398 || تاریخ : ۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ۰۶:۴۶                 تعاون ،کار و رفاه اجتماعی

​در نشست سالانه مدیران روابط‌عمومی سازما‌ن‌ها و استا‌ن‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

رضوی‌کیا: روابط عمومی، طلیعه‌دار جنگ رسانه‌ها و ارتباطات است


رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در عصر ارتباطات و در عرصه اطلاع‌رسانی، عنصری مؤثر به نام روابط‌عمومی، نقش طلیعه‌دار را در جنگ رسانه‌ها و ارتباطات ایفا می‌کند.


رضوی‌کیا: روابط عمومی، طلیعه‌دار جنگ رسانه‌ها و ارتباطات است

به گزارش جامعه ایده آل به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی رضوی‌کیا» همزمان با آغاز هفته روابط‌عمومی و روز جهانی ارتباطات در نشست سالانه مدیران ارشد روابط‌عمومی سازمان‌ها و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در مشهد مقدس برگزار شد، نقش روابط‌عمومی را در تمامی بزنگاه‌ها مویرگی دانست و آن را از لوازم پیشرفت، شفافیت و آگاهی برشمرد.

وی تصریح کرد: وجود یک روابط‌عمومی مؤثر و پویا، زمانی می‌تواند به اهداف و دستاوردهای مثبت دست یابد که در چهار شاخصه و مؤلفه  «شفاف‌سازی»، «هوشمندسازی»، «کارآمدسازی» و «مردمی‌سازی» تبلور یافته باشد.

رضوی‌کیا با تأکید بر این که کار در روابط عمومی نیاز به اراده فولادین دارد، خاطرنشان کرد:  کارشناس روابط‌عمومی می‌تواند با نوع عملکرد خود یک سازمان را متحول کند.

وی با بیان این‌که نگاه کشور به حوزه روابط‌عمومی، نگاه معیوبی است، افزود: این حوزه از منظر ساختار، حمایت‌های مادی و معنوی و ... ضعیف می‌باشد ولی توقعات از آن زیاد هست.

رضوی‌کیا معتقد است عملکرد روابط‌عمومی می‌تواند خیلی از مسائل را حل کند.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت کار تأکید کرد: مدیران روابط‌عمومی باید طوری رفتار کنند که مدیران بالادستی مجموعه احساس نیاز به شما کنند به‌طوری که اگر نبودید یک جای کار ناقص باشد.

وی خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی باید بتواند معادلات دستگاه را با مشورت‌هایی که به مدیر می‌دهد به سمت اهداف آن سازمان تغییر دهد.

نشست سالانه مدیران ارشد روابط‌عمومی سازمان‌ها و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور هم‌اندیشی، تبادل‌نظر و تبیین چشم‌انداز و برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۲ در حوزه مأموریت‌های رسانه‌ای این وزارتخانه و حوزه‌های تابعه، روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت‌ماه و به مدت ۲ روز در مشهد مقدس برگزار شد.

کارگاه‌های اینفوگرافی، موشن‌گرافی، فوتوتکست، ارتقای سایت، توسعه اثرگذاری در فضای مجازی و کمپین تبلیغاتی نیز از دیگر برنامه‌های این نشست سالانه بود.



کلمات کلیدی


captcha