به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید فضل اله قریشی مدیرعامل پگاه ارومیه، هدف از اجرای برنامه بازارگردی را ارزیابی بازار، ارتباط مستقیم با مشتریان و افزایش سهم بازار توصیف کرد. در این برنامه بازارگردی که روح اله عابدی و محمداخلاقی اعضای هیئت مدیره پگاه آذربایجان غربی و ابوالفضل آلیلو مدیر بازارگستر شعبه ارومیه نیز حضور داشتند، حضور ویترینی پگاه در تعدادی از فروشگاههای پیرانشهر، ارزیابی شد. گفتنی است، در این برنامه، از موزعین و ویزیتورهای برتر این شعبه نیز، تقدیر شد. برنامههای بازارگردی شرکتهای تابعه پگاه، به صورت منظم و هفتگی در مناطق مختلف کشور، اجرا میشود.