راهنمایی و پاسخ گویی به بیش از 12 هزار شهروند منطقه 15 در حوزه های مختلف شهری
تاریخ: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 00:03:41


https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 45345 || تاریخ : ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۱۸:۲۹                 شهری و رفاهی

به همت واحد تکریم ارباب رجوع طی 9 ماه گذشته انجام شد؛

راهنمایی و پاسخ گویی به بیش از 12 هزار شهروند منطقه 15 در حوزه های مختلف شهری


ایرانیان_واحد تکریم ارباب رجوع منطقه 15 طی 9 ماه گذشته به 12 هزار و 809 شهروند در حوزه های مختلف شهری مشاوره داده است.


راهنمایی و  پاسخ گویی به بیش از 12 هزار شهروند منطقه 15 در حوزه های مختلف شهری

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مرتضی اصغری معاون توسعه منابع انسانی منطقه با اعلام این خبر گفت: این واحد به طور میانگین روزانه به 60 مراجعه کننده در زمینه های شهرسازی، خدمات شهری، فنی و عمران، ترافیک و دیگر حوزه های مرتبط شهری  مشاوره می دهد.

وی افزود:  واحد تکریم ارباب رجوع منطقه تمام تلاش خود را در آگاه سازی فرایند امور در معاونت ها، نواحی و دفاتر خدمات الکترونیک انجام می دهد تا هم ار اتلاف وقت مراجعین کاسته شود و هم میزان رضایتمندی آنان از خدمات ارائه شده ارتقاء یابد.

اصغری در ادامه به اقدامات موثر و مفید این واحد در راستای ایجاد ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اشاره کرد و گفت: به دلیل حجم بالای مراجعین به معاونت شهرسازی؛ کارشناس این حوزه در میز خدمت معاونت مذکور در شش ماه نخست سال مستقر بود تا ضمن آگاهی شهروندان از روند اجرای کار از دوباره كاري ها و اتلاف وقت مراجعین جلوگیری شود.

معاون توسعه منابع انسانی منطقه در پایان یادآور شد: برگزاری کارگاه آموزشی حقوق شهروندی و چالش ها و راهکارها برای 20 کارشناس این واحد و نمایندگان در معاونتها و نواحی، بازدید دوره‌ای از نواحی به منظور ارزیابی بر اساس چک‌لیست‌های موجود و برگزاری جلسه هم اندیشی با رابطین تکریم با هدف شناسايي نقاط قوت و ضعف از  دیگر اقدامات انجام شده این حوزه است.

 



کلمات کلیدی


captcha