کسب رتبه بسیارمطلوب سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 15
تاریخ: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 03:17:50


https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 44544 || تاریخ : ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۲:۴۷                 شهری و رفاهی

در 6 ماه نخست سال محقق شد؛

کسب رتبه بسیارمطلوب سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 15


ایرانیان_سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 15 در 6 ماه نخست سال موفق به کسب رتبه بسیارمطلوب در میان مناطق 22 گانه تهران شد.


کسب رتبه بسیارمطلوب سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 15

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15،کامران همایونی مسئول سامانه نظارت همگانی۱۸۸۸ منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: سامانه نظارت همگانی 1888 با کسب امتیاز 96/3  موفق به کسب بالاترین رتبه این ارزیابی (بسیارمطلوب) شد.
وی با اشاره به اینکه این رتبه نتیجه ی پی گیری و تلاش پرسنل این حوزه بود افزود:  معاونت ها و نواحی نیز با  پاسخ گویی و اقدامات لازم در کسب این موفقیت نقش بسزایی داشته اند.  
همایونی به شاخص های این ارزیابی اشاره کرد و افزود: سه شاخص کمیت رسیدگی شامل پاسخ گویی اولیه به پیام ارجاعی، شاخص کیفیت رسیدگی براساس تلاش حوزه اجرایی در درج پاسخ های صحیح و دقیق و شاخص اقدامات فرهنگی و اجتماعی شامل تلاش حوزه اجرایی در جهت فعالیت فرهنگی از جمله شاخص های این ارزیابی بود.
مسئول سامانه نظارت همگانی۱۸۸۸ منطقه ادامه داد: سرعت رسیدگی مطلوب به پیام شهروندان، دستیابی به حد مورد انتظار در رسیدگی کمی، دستیابی به حد مورد انتظار در رسیدگی کیفی به پیام شهروندان، اقدامات و فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی موثر در راستای تعمیق فرهنگ نظارت همگانی و افزایش 2 امتیازی در ارزیابی جاری نسبت به کارنامه ارزیابی سال 97 از نقاط قوت این سامانه در این ارزیابی عنوان شده است.
وی اضافه کرد: بر اساس آمار در 6 ماه نخست سال تعداد 285 پیام درسامانه 1888 منطقه ثبت شده که 96/1 درصد ازکل پیامهای ثبت شده مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و مابقی پیامها نیز به دلیل زمانبر بودن در روند رسیدگی و پیگیری در کارتابل حوزه های رسیدگی کننده قرار دارد.



کلمات کلیدی


captcha