به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عباس نورمحمدی در دوره آموزشی سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی در شعبه تامین اجتماعی باشت ، که با حضور روسای ادارات و نهادها، کارفرمایان و بیمه شدگان برگزار شد ، اظهار داشت : سامانه خدمات غیرحضوری سرعت و دقت در پاسخ گویی را افزایش می دهد و کاهش هزینه ها و رضایت مندی جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی را در می دارد . وی از مدیران ، کارفرمایان و بیمه شدگان خواست در اجرای کامل این طرح بزرگ با سازمان تامین اجتماعی همکاری کنند ؛ زیرا در پایان ، سود آن به جامعه هدف خواهد رسید . مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد تسهیل در ارائه خدمات از طریق کد ملی و ثبت نام و ایجاد حساب کاربری ، تسریع در ارائه خدمات درخواستی ، در دسترس بودن در همه شرایط و تجمیع بسیاری از خدمات قابل ارایه در یک پورتال واحد را از ویژگی ها و مزایای این طرح عنوان کرد . فرماندار شهرستان باشت نیز ضمن قدردانی از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در حوزه خدمات غیرحضوری گفت : راه اندازی این سامانه کار بسیار ارزشمندی است که استقبال خوبی را هم در پی داشته است و بسیاری از مشکلات جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی را کاهش می دهد . سید مسعود حسینی افزود : اگر سایر دستگاه های اجرایی نیز خدمات خود را در قالب غیرحضوری ارایه کنند ، کمک بزرگی به مردم خواهد بود و رضایت مندی بیشتر آنان را در پی خواهد داشت . حجت الاسلام و المسلمین عبودی ، امام جمعه باشت ، نیز اظهار داشت : سازمان تامین اجتماعی خدمات متنوع و گسترده ارائه می کند ، اما لازم است اطلاع رسانی بیشتری برای آگاهی مردم و مسئولان از این خدمات و چگونگی بهره مندی از آنها صورت گیرد.