حضورجدی شبکه های اجتماعی در تبلیغ و اطلاع رسانی هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر
تاریخ: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 11:03:19


https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 38248 || تاریخ : ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۱۸:۰۱                 مدو لباس

جعفری خبرداد:

حضورجدی شبکه های اجتماعی در تبلیغ و اطلاع رسانی هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر


ایرانیان_مدیر روابط عمومی هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر، گفت: در جشنواره هشتم مد و لباس فجر شبکه های اجتماعی به عنوان پایه های جدی اطلاع رسانی حضور جدی دارند.


حضورجدی شبکه های اجتماعی در تبلیغ و اطلاع رسانی هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور، سید مهدی جعفری مدیر روابط عمومی هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر، با اعلام حضورجدی شبکه های اجتماعی در تبلیغ و اطلاع رسانی هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر، گفت: سیاست کلی ما در جشنواره امسال استفاده از تمام ظرفیت رسانه ای کشور است، تلاش کردیم بتوانیم از تمام ظرفیت های رسانه ای کشور اعم از صوتی و تصویری (صداوسیما)، رسانه‌های مکتوب و الکترونیک، رسانه های نوین مند برای تبلیغ این دوره از جشنواره استفاده کنیم.
وی افزود: یکی از شاخص حوزه مد و لباس استفاده از ظرفیت رسانه های نوین است.تفاوت این حوزه با سایر رسانه ها این است که رسانه های نوین در حوزه مد ولباس نسبت به سایر رسانه ها فعال تراست و بیشتر کسانی که در حوزه رسانه های نوین فعالیت می کنند این حوزه را منبع اطلاع رسانی خود عنوان می کنند.
جعفری تصریح کرد: امسال جلسات متعددی با مدیران شبکه های مختلف صداوسیما داشتیم و تلاش کردیم در ایام برپایی هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر، دو واحد سیار از بخش صدا و دو واحد از بخش سیما حضور داشته باشند.
مدیر روابط عمومی هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر با بیان اینکه امسال برای اولین بار برای حضور در آیین افتتاحیه و اختتامیه ثبت نام از رسانه های مختلف انجام خواهد شد، تصریح کرد: بسته تعداد اخبار را نیز امسال برای اولین بار در بخش اطلاع رسانی و پوشش خبری این رویداد فرهنگی و ملی نظر گرفته شده است، بسته خبری شامل یاداشت، گفتگو، مصاحبه، گزارش، است و پیش بینی شده است تا از ابتدا تا انتهای برگزاری جشنواره بسته تعداد اخبار بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ خبر باشد.
مدیر روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور، اظهار داشت: علاوه بر شبکه های رادیویی و تلویزیونی امسال شاهد حضور پر رنگ شبکه های مجازی هستیم شبکه اجتماعی یکی از پایه های جدی اطلاع رسانی در کشور هستند به همین دلیل حضورجدی شبکه های اجتماعی درتبلیغ و اطلاع رسانی هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر را خواهیم داشت.
هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر با شعار خوشا مکران و نقش بی مثالش از ۲۶بهمن تا ۲ اسفندماه ساعت ۱۰ الی ۲۰ میزبان علاقمندان در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو است.



کلمات کلیدی


captcha