به گزارش شبکه خبری ایرانیان، هیات داوران نخستین جشنواره مد و رسانه ضمن تشکر از مدیران رسانه های جمعی بابت مشارکت و همراهی با این جشنواره، توجه مدیران فرهنگی و اهالی رسانه و همچنین دستاندرکاران مد و لباس را به نکاتی ذیل جلب مینماید: ١. مد و لباس به عنوان یکی از مهمترین، گستردهترین و پرمخاطبترین شاخههای صنایع فرهنگی و به ویژه در بحثهای میان رشتهای ـ که گستره آن به صنعت، آئین، اجتماع، سیاست، دانشگاه و ... ـ میرسد، هنوز تا رسیدن به جایگاهی درخور در عرصه رسانههای جمعی فاصلهای دارد. ٢. رشد و بالندگی هنر ـ صنعت مد و لباس، نیازمند مجموعهای توانمند و متنوع از رسانههای گوناگون است. رسیدن به این چشمانداز، نیازمند همدلی و تعامل مدیران و سیاستگذاران فرهنگی کشور، مدیران و متولیان مد و لباس با دستاندرکاران، طراحان و بخش تولید در حوزه مد و لباس است. ٣. مرور آثار مرتبط با مد و لباس در رسانههای کشور، حکایت از رشدی اندک، اما خوب از رویدادهای این حوزه دارد. همچنین تعداد برنامهها، مصاحبهها و گزارشهای خبری، رادیویی و تلویزیونی هر در حال افزایش است، با این حال هنوز جای، نقدها، یادداشتها، تحلیلها تخصصی در این حوزه خالی است و با وضعیت کمی و کیفی مطلوب فاصله دارد. هیئت داوران نخستین جشنواره مد و رسانه، امیدوار است، با توجه ویژه رسانهها جمعی، افزون بر پویایی عرصه هنر صنعت مد و لباس، شاهد تنوع برنامهها، خبرها و گزارشها، عکسها، مجلات و سایت هایی باشیم که با رعایت ظوابط قانونی کشور، تنوع رسانهای حوزه هنر ـ صنعت مد را رقم بزنند.