به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور روز شنبه و یکشنبه 27و28آبان ماه سال جاری با حضور درموسسه غزال بهمنی مدیر برند "کلوتو و کراسو" و مریم کریمی مدیر برند "حلما" از طراحان مطرح و موفق کشورمان، ازاین موسسات بازدید کرد.
این بازدید براساس پیشنهاد اعضای کمیسیون داوری مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای وظایف بند 8 کارگروه ساماندهی مد ولباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت.
هدف از این بازید، اطلاع از روند فعالیت ها، آگاهی از نمونه ها و الگو های جدید قابل ارایه، حمایت از اقدامات و تلاش های ارزشمند و موثر مد و لباس ایرانی واسلامی بوده است.
برند کلوتو در سال 1389 توسط خانم غزال بهمني با هدف تولید واشاعه پوشاک ایرانی-اسلامی و بکار گیری با کیفیت ترین اجناس و مدرنترین ایده ها و تکنولوژی روز دنیا تاسیس گردید.این برند در این مدت همواره سعی داشته در راستای تحقق این اهداف و در جهت ارتقا سطح کیفی تولیدات داخلی گامی هر چند کوچک برداشته و همواره در این مسیر از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود.
غزال بهمنی هنرمندی است که ورود به عرصه مد و لباس را از دنیای نقاشی آغاز کرده و میگوید تمام دورههای حرفهای در زمینه آموزش فشن را در ایران پشت سر گذاشته است.
بهمنی مدیریت دو برند "کلوتو" و "کراسو" را بر عهده دارد. "کلوتو"نام برند مطرح و "کراسو" نام برند اقتصادی اوست. "کلوتو" اولین فرشتهای است که نخ زندگی بشر را ریسیده است و کراسو همان لباسهای بومی ایرانی در منطقه بختیاری است که آستینهای بلندی دارند.
مریم کریمی که از طراحان موفق و مطرح کشور و مدیر برند "حلما" است. موسسه حلما عرضه کننده لباس های سنتی و محلی اقوام مختلف ایرانی است که توانسته است با ارایه بهترین طرح های محلی قومیت های مختلف ایران، گامی موثر در احیای این هنر سنتی بردارد.
پایان