پاسخگویی از استراتژی های مدیریتی در سازمان تأمین اجتماعی است
تاریخ: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 12:30:42


https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 30432 || تاریخ : ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ ۱۴:۱۵                 تعاون ،کار و رفاه اجتماعی

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی:

پاسخگویی از استراتژی های مدیریتی در سازمان تأمین اجتماعی است


ایرانیان_مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: پاسخگویی یکی از مهمترین مسائل مورد توجه در سازمان تأمین اجتماعی است و این موضوع به عنوان استراتژی مدیریتی از سوی مدیرعامل سازمان اعلام شده است.


پاسخگویی از استراتژی های مدیریتی در سازمان تأمین اجتماعی است

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، امیرعباس تقی پور در هفتمین نشست اعضای هیات مدیره کانون های کارگری بازنشسته تامین اجتماعی مازندران ، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار استخراج شده تا پایان سال ٩٥ تعداد ۴۱ میلیون و ۴۳۰ هزار نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

تقی پور افزود: بیمه شدگان اصلی سازمان تأمین اجتماعی  ١٣ میلیون و ٧٧٠ هزار نفر هستند که با اعضای خانواده به  ٣٥ میلیون و ٧١٣ هزار نفر می رسند. مستمری بگیران اصلی نیز ٣ میلیون و ٢٣٠ هزار نفر هستند و با اعضای خانواده به  ٥ میلیون و ٧٢٠ هزار نفر می رسند. تعداد پرونده مستمری بگیران تأمین اجتماعی نیز ٢ میلیون و ٥٢٦ هزار پرونده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد : سیاست سازمان تامین اجتماعی و شخص دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان این است که علاوه بر بیان واقعیت های سازمان با هدف کاهش مشکلات، از ایجاد اضطراب برای بازنشستگان تامین اجتماعی پرهیز شود.

تقی پور تصریح کرد: در سازمان تامین اجتماعی در کنار توجه و تلاش برای حل مسائل جاری باید موضوع آینده نگری را لحاظ کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی اظهار داشت : تیم مدیریتی سازمان تمام تلاش شان را می کنند تا وضعیت جاری سازمان بهبود یابد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تلاش هایی که به توسعه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات غیرحضوری به مستمری بگیران و کارگران شده است ، افزود : بحث ارتقا هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی کشور یکی دیگر اقدامات خوبی بوده که در سال های اخیر انجام شده است.

تقی پور افزود : از سال ۹۲ با حضور مستمر کارشناسان تامین اجتماعی در نهادهای تصمیم ساز و تصمیم گیر ، از تصویب تعهدات بدون منبع برای این سازمان جلوگیری شده است.

وی ادامه داد: تشریح علمی و کارشناسی مسائل سازمان با حضور مستمر کارشناسان و مدیران سازمان در نهادهای تصمیم گیری مثل مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گرفته و در این مدت هیچ قانونی بدون پیش بینی منابع و مصارف درباره سازمان تأمین اجتماعی تصویب نشده است.

مدیرکل روابط عمومی سامان تأمین اجتماعی به بیان آماری از وضعیت سنی مستمری بگیران این سازمان پرداخت و گفت: در میان بازنشستگان ٣٠ نفر بالای ١٠٠ سال سن دارند و یکی از مسن ترین بازنشستگان تأمین اجتماعی با سن ١٢١ سال در جزیره قشم زندگی می کند.



کلمات کلیدی


captcha