حداقل و حداکثر حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۴ مشخص شد
تاریخ: ۲۳ آبان ۱۴۰۵ ساعت: 10:26:40


https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/b54d5507f0bf3c85b7c3aecfb3f33280.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/9f3bdf1dd4a60bacfef598f66259b6a0.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/dc7cf81744edf3f5b63dd67fc77468ea.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ecb6c576ddd3b2b22f4145d19f597d64.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4e1b207f796b4e9e1ea4cad34b324e80.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

logo-samandehi


کد خبر : 97971 || تاریخ : ۱۴۰۴/۰۱/۱۰ ۲۰:۲۲                 تعاون ،کار و رفاه اجتماعی

با تصویب در جلسه امروز هیئت وزیران؛

حداقل و حداکثر حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۴ مشخص شد


میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان نظام اداری در سال ۱۴۰۴، امروز دهم فروردین‌ماه در هیئت وزیران به تصویب رسید.


حداقل و حداکثر حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۴ مشخص شد

به گزارش جامعه ایده آل؛از  مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اداری و استخدامی کشور، علاءالدین رفیع‌زاده؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس این سازمان گفت: هیئت وزیران در جلسه امروز میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان نظام اداری در سال ۱۴۰۴ را به تصویب رساند.

وی افزود: به موجب این مصوبه، ضریب حقوق کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون نظام هماهنگ پرداخت در سال جاری با ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل، برابر با ۵۷۹۵ ریال و ضریب حقوق اعضای هیئت علمی و قضات برابر با ۸۲۵۲۰ ریال تعیین شده است.

رفیع‌زاده با اعلام اینکه حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری در سال ۱۴۰۴  به میزان ۴۲۷۰۷۵۲۰ ریال است، افزود: حداقل مبلغ حکم کارگزینی و قرارداد منعقده حقوق بگیران به میزان ۱۳۰ میلیون ریال تعیین شده و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه حقوق بگیران نیز در سال جاری معادل ۹۱۰ میلیون ریال است.

بر اساس این گزارش در مصوبه مذکور، نسبت به نحوه اعمال ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری (موضوع قانون بودجه ۱۴۰۱ و قانون اصلاح آن) در احکام و قراردادهای مشمولان نیز تصریح شده است؛ به نحوی که در سال جاری با افزایش حقوق و مزایا، صرفا ۲۵ درصد مابه التفاوت مربوطه مستهلک خواهد شد.
در تصویب‌نامه هیئت وزیران، مستمری والدین شهدا ماهیانه ۱۸۰ میلیون ریال تعیین شده است.



کلمات کلیدی


captcha