وحدت ملی بر وحدت اصولگرایی اولویت دارد/ مراقب آدرس های اشتباه باشید
تاریخ: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 02:15:19


https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 83561 || تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ۰۷:۱۷                 احزاب و تشکلها

وحدت ملی بر وحدت اصولگرایی اولویت دارد/ مراقب آدرس های اشتباه باشید


وهاب عزیزی گفت: دشمن با تمام ابزار رسانه ای تبلیغی تلاش می کند که در انتخابات امسال آرای باطله اول شود. ما به عنوان صاحبان انقلاب حق داریم نگران این موضوع باشیم و بایستی در هر جایگاهی که هستیم و با هر ابزاری که در دست داریم مانع از این کار شویم. برای این منظور لازم است اهمیت و نقش مجلس را برای مردم تبیین کنیم هرچند که مردم به شدت از عملکرد مسئولین اجرایی ناراضی هستند. ما بایستی حساب انقلاب را از مسئولین جدا کنیم.


 وحدت ملی بر وحدت اصولگرایی اولویت دارد/ مراقب آدرس های اشتباه باشید

به گزاررش جامعه ایده آل ؛وهاب عزیزی دبیرکل جهادگران که در همایش ۳۰۰ نفری  نامزدهای مجلس در  جهاددانشگاهی شریف برگزار شد نسبت به لزوم تقویت وحدت ملی هشدار داد و گفت: وحدت و اقتدار ملی زمانی معنی و مفهوم پیدا می کند که همه مردم در صحنه حضور موثر داشته باشند. اکثریتی که در فرآیند انحصاری گرایی، حذف از مبدا و طرد جریان‌های سیاسی مستقل انقلاب و به صورت تصنعی ساخته و القاء می شود یک اکثریت کاذب و فیک است که آسیب مستقیم، جدی و جبران ناپذیر بر وحدت ملی وارد می کند.
مقام معظم رهبری به کرات نسبت به حضور همه آحاد مردم و جریانات سیاسی در حماسه انتخابات توصیه فرموده اند ولی باز هم عده ای بر طبل انحصارگرایی و محصور کردن انتخابات و  محدود کردن گزینه های انتخابی می کنند.

امروز که اصلاح طلبها در رقابت ها حضوری موثری ندارند، لااقل اجازه بدهید جریان های شبه اصولگرایی و مستقلین فعالیت کنند تا یک رقابت قابل قبولی اتفاق بیافتد.
به هوش باشید که فتح کردن سنگرهای خالی افتخار نیست، خواه ناخواه دود دور کردن مردم از گردونه انتخابات و خالی کردن اطراف صندوق های رای مستقیم بر چشم همین نظام خواهد رفت و اگر نظام تضعیف شود همه چیز از بین می رود.
سوال من از شورای های انتخاباتی این است، شما از چه چیزی حراس دارید؟ جریان های حاضر در انتخابات که همه شان از آبشخور یک چشمه آب می خورند. همه این جریان ولایت مدار و ارزشی هستند، حال شما نگران چی هستید؟ علی برود مجلس یا نقی، چه اتفاقی می افتد؟ مجلس یازدهم که از دالان شما عبور کرد ، چه دستاوردی داشت که اصرار بر تکرار آن دارید.
اجازه بدهید در غیاب حضور تکراری شما مجلس یک نفسی تازه کند شاید بتواند باری از دوش این ملت مظلوم بردارد.شاید مجلس آینده در غیاب شما بتواند از دغدغه های رهبری کم کند، کمک حال رهبری باشد.
البته اتفاق خوبی که اخیرا در حال وقوع می باشد، ورود جدی ائتلاف های مردمی به انتخابات است. حدود پنج لیست قوی در تهران در حال شکل گیری است و احتمال دارد بر تعداد این لیست ها اضافه شود که عین ثواب است. افزایش لیست های انتخاباتی بر شور انتخاباتی می افزاید پس در پی انحصاری کردن فضای انتخابات نباشید.

نگران این هستیم که آرای باطله اول شود


وهاب عزیزی گفت: دشمن با تمام ابزار رسانه ای تبلیغی تلاش می کند که در انتخابات امسال آرای باطله اول شود. ما به عنوان صاحبان انقلاب حق داریم نگران این موضوع باشیم و بایستی در هر جایگاهی که هستیم و با هر ابزاری که در دست داریم مانع از این کار شویم. برای این منظور لازم است اهمیت و نقش مجلس را برای مردم تبیین کنیم هرچند که مردم به شدت از عملکرد مسئولین اجرایی ناراضی هستند. ما بایستی حساب انقلاب را از مسئولین جدا کنیم.
 همه ما که برای پیروزی و استمرار انقلاب هزینه داده ایم وظیفه داریم در مقابل برنامه ریزی دشمن بایستیم و اجازه ندهیم دشمن به هدفش برسد. اگر ما کم کاری کنیم، انحصار طلبی کنیم بر خودخواهی خودمان پافشاری کنیم آنوقت دشمن به هدفش می رسد، هدف‌گذاری دشمن این است که مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند و اگر به هر دلیلی ملاحظه کاری کردند و حاضر شدند رای مخدوش به صندوق ها بیاندازند. در رسانه های مجازی تبلیغ می کنند رای سفید و یا مخدوش به صندوق انداخته شود.

 

جریان انقلاب نباید مصادره شود/ انقلاب متعلق به همه مردم با سلیقه های مختلف است.
از سال ۴۲ تا ۵۷ و حتی قبل از آن همه مردم از اقشار مختلف برای پیروزی انقلاب جانفشانی و ایثار کردند، شبانه روز وقت گذاشتند تا انقلاب به ثمر بنشیند. انقلاب با همه ابعاد وجودی آن و همه اجزا و طرفداران معنی پیدا می کند. نباید اجازه بدهیم که گروه های تندرو و افراطی ولو با حسن نیت، جریان انقلاب را مصادره کنند. اگر انقلاب به نفع هر جریانی خواسته یا ناخواسته مصادر شود، ماهیت خودش را از دست می دهد، تضعیف می شود و خدای ناکرده به سمت انحراف کشیده می شود. جریان دلسوز مردمی وظیفه حراست و حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن را دارند. بعضی ها یا همان نفوذی ها می خواهند با هر وسیله ای شده قطار انقلاب را خالی کنند، عده ای را وادار به پیاده شدن می کنند و عده دیگری را از قطار پرت می کنند و کسانی هم از این اوضاع احوال خسته و شده و پیاده می شوند. من هشدار می دهم قطار خالی در مواجهه با راهزنان توان مقابله ندارد و در هنگام گرفتاری در بوران روزگار از حرکت باز می ایستد، این قطار سالم به مقصد نمی رسد. من با همه ناملایمتی ها، دلسوزان انقلاب را دعوت به همراهی قطار انقلاب می کنم. این انقلاب میراث شهدای ماست، نمی توانیم و نباید آنرا ترک کنیم.


استقبال کاندیداهای ارزشی از لیست جهادگران


وهاب عزیزی در همایش ۳۰۰ نفری کاندیداهای تهران در جهاددانشگاهی شریف گفت: در این دوره از انتخابات مثل ادوار گذشته کاندیداهای ارزشی و ولایت مدار که دل در گرو انقلاب و نظام دارند برای ما رزومه ارسال کرده و تمایل دارند در لیست تهران جهادگران قرار بگیرند، نامزدهای شهرستانهای مختلف نیز ابراز تمایل کرده اند که مورد حمایت مجموعه جهادگران قرار بگیرند.
تیم رسانه ای جهادگران نیوز برای حمایت از نامزدهای سراسر کشور آمادگی دارد و حتما با تمام توان برای پرشور برگزار شدن انتخابات تلاش خواهد کرد.


مجریان انتخابات امانت داری کنند/ آخرت خودشان را به خاطر دنیای سیاست بازان خراب نکنند


وهاب عزیزی تذکر داد و گفت: تا سه هفته دیگر کار بزرگ برگزاری انتخابات را پیش رو داریم و قرار است یک بار دیگر مردم پای صندوق های رای بیایند و به گزینه مورد اعتماد خودشان رای بدهند. در چنین مواقعی دور از انتظار نیست که عده ای مورد وسوسه نفس خویش قرار گرفته و بخواهند از راه غیر سالم بر انتخابات تاثیر بگزارند و چه بسا برای نیت خودشان مجریان انتخابات را هدف قرار بدهند. لذا به عزیزانی که سر صندوق های رای انجام وظیفه می کنم یادآوری می کنم مراقب وسوسه اشخاص باشند. رای که به صندوق ها انداخته می شود حق الناس و امانت است. اگر خدای نکرده یک رای جابجا شود، مستقیم حق دو نفر زایل می شود و به صورت غیر مستقیم در حق هزاران نفر اجحاف می شود. مبادا آخرت خودتان را به خاطر دنیای سیاست بازان تباه کنید که خسرالدنیا و الاخره می شوید
 
برخورداری از حمایت رسانه های رسمی و فعالان فضای مجازی نقطه قوت و امید جهادگران است.

وهاب عزیزی که خودش سابقه طولانی در حوزه رسانه دارد از حمایت رسانه تشکر کرد و گفت: در شرایط امروزی دنیا رسانه ابزار تعیین و تغییر قدرت و جهت دهی قدرت سیاسی هستند. جهادگران مفتخر است که از حمایت قاطع خبرنگاران، دبیران و سردبیران رسانه های رسمی برخوردار است و همچنین فعالان فضای مجازی هم نسبت به جهادگران لطف دارند و همه اخبار جهادگران را پوشش می دهند و من به عنوان یک شخص رسانه ای از حمایت همکاران تشکر و قدردانی می کنم.



کلمات کلیدی


captcha