به گزارش جامعه ایده آل ؛براساس بخشنامه ابلاغی به دستگاههای اجرایی از آذر، تخصیص و پرداخت حقوق و مزایا، فقط بر اساس اطلاعات ثبتشده در سامانه یکپارچه نظام اداری صورت میگیرد.
دستگاههای اجرایی تا ۱۵ آذر فرصت دارند، نسبت به ثبت، تکمیل و به روز رسانی اطلاعات کارکنان و حقوق و مزایا دریافتی آنان در سامانه یکپارچه نظام اداری اقدام کنند.
هرگونه پرداخت مازاد بر ارقام ثبت شده در سامانه مجاز نیست. مسئولیت عدم ثبت اطلاعات هم بر عهده بالاترین مقام دستگاه اجرایی و ذیحساب خواهد بود.