نیروی انسانی با تجربه و صاحب نظر مزیت رقابتی پایدار، برای هتل‌های جهانگردی محسوب می‌شوند
تاریخ: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 09:43:25


http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 75654 || تاریخ : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ۱۴:۰۶                 میراث فرهنگی و گردشگری

نیروی انسانی با تجربه و صاحب نظر مزیت رقابتی پایدار، برای هتل‌های جهانگردی محسوب می‌شوند


دکتر ذوقی گفت؛ نیروی انسانی با تجربه و صاحب نظر مزیت رقابتی پایدار، برای هتل‌های جهانگردی محسوب می‌شوند.


نیروی انسانی با تجربه و صاحب نظر مزیت رقابتی پایدار، برای هتل‌های جهانگردی محسوب می‌شوند

به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، مهدی ذوقی مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به همراه اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران ارشد مجموعه، از هتل جهانگردی لاهیجان بازدید نمود. ذوقی عنوان کرد: در اقتصاد مبتنی بر دانش امروز، سرمایه‌های انسانی باتجربه و با دانش، مزیت رقابتی پایدار برای سازمان‌های پیش‌رو به شمار می‌روند، از این رو، مدیریت این سرمایه‌های ارزشمند، ارزش‌آفرین و جایگزین‌ناپذیر، باید بخشی جدایی‌ناپذیری از استراتژی شرکت و مسئولیت کلیدی مدیران سازمان باشد.
وی افزود: با نگاهی به جایگاه منابع انسانی دانش‌محور در سازمان، می‌توان فهمید نقش آنها در اجرای فرایندهای مدیریت دانش، بسیار برجسته و تعیین‌کننده است که در این مدت کوتاه دو ماهه، با همت معاونت اجرایی و مدیران مناطق، بازاریابی و هتل ها، مقدمات تحول بنیادین در توسعه و درآمدزایی، آغاز گردیده است. مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی بر ایجاد هم افزایی با جاذبه های گردشگری لاهیجان، تکمیل پرتفوی خدمات گردشگری با عدم تمرکز مطلق بر خدمات اقامتی و همچنین توسعه تالار، سالن رویداد و جلسات و نهایتاً رستوران هتل، تاکید کرد. ذوقی در پایان با همکاران هتل جهانگردی لاهیجان در خصوص احصای مشکلات و انعکاس برنامه‌های مدیریت جدید نشست صمیمی برگزار کرد.



کلمات کلیدی


captcha