انتشار دستاوردها به ذینفعان، رسالت روابط عمومی
تاریخ: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت: 02:47:14


http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f61723a5584d3bd430a5f2aca2c92fcf.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/cc41a821c30f5800c9f415de7c42e9e2.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e8e3e5ac744cc0785fd625792499b886.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/d79ffed1d0d5a72a6ae0510d57799803.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/8a36d4a87e2d76157e989391c03effe6.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/58a712683364eb78257f0515aff829a8.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/5a9f08dafecddf315615fe18ed7ff69b.jpg

logo-samandehi


کد خبر : 56601 || تاریخ : ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ۰۷:۱۰                 صنعت،معدن، تجارت

مدیرکل روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

انتشار دستاوردها به ذینفعان، رسالت روابط عمومی


انتشار دستاوردهای کسب شده، منجر به ایجاد احساس رضایت در ذینفعان، می‌شود و از جمله رسالت‌های روابط عمومی‌ها، است.


انتشار دستاوردها به ذینفعان، رسالت روابط عمومی

به گزارش جامعه ایده آل به نقل ازروابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، بیژن رمضانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه با اعلام این مطلب افزود: انتشار اخبار و اطلاعات دستاوردهای حوزه‌های اقتصادی و بازار سرمایه شرکت‌های متبوع، منجر به اعتلای برند و افزایش مطلوبیت می‌شود.

وی تصریح کرد: بازنشستگان ذینفعان اصلی این هلدینگ هستند و اطلاع رسانی دقیق از مسیر صحیح از جمله حقوق اصلی آنان، است.

او افزود: ایجاد درگاه شفافیت در صندوق بازنشستگی کشوری با رویکرد اطلاع رسانی صحیح به ذینفعان انجام شده و انتظار می‌رود در شرکت‌های تابعه نیز به صورت رویه پیگیری و پیروی، شود.

رمضانی همچنین با اشاره به‌ پتانسیل موجود در شرکت‌های تابعه استانی، خواستار همگرایی بیشتر در راستای آگاهی بخشی، با بهره گیری از شبکه‌های نوین ارتباطی و کانون‌های بازنشستگان، شد.

گفتنی است، در این کارگاه آموزشی و با حضور حامد شمس رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به مباحث حوزه شبکه‌های اجتماعی، بحران‌های خبری، عملیات روانی و ضد رسانه، روابط عمومی‌های نوین شبکه‌ای و ترفندهای نوین روابط عمومی تجاری، نیز پرداخته شد.



کلمات کلیدی


captcha