با رفع نقاط آبگیر انجام شد؛
کاهش ۷۰ درصدی پیامهای آبگرفتگی در سامانه ۱۳۷ منطقه یک
شناسایی و ساماندهی ۸۰ نقطه آبگیر در منطقه یک باعث کاهش ۷۰ درصدی پیامهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ شد.
با رفع نقاط آبگیر انجام شد؛
شناسایی و ساماندهی ۸۰ نقطه آبگیر در منطقه یک باعث کاهش ۷۰ درصدی پیامهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ شد.
به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه گفت: سال گذشته ۸۰ نقطه از انهار منطقه که معضل عمرانی داشتند و منجر به آبکرفتگی می شدند با هماهنگی معاونت فنی و عمرانی شناسایی و رفع معضل شد. او افزود: با اقدامات اجرایی آمار پیامهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ با موضوع آبگرفتگی، کاهش ۷۰ درصدی پیامهای را در این حوزه داشت. صفایی تصریح کرد: با اقدامات اجرایی، در بارش های بهاری، مشکل جدی آبگرفتگی نداشتیم و امسال نیز چهار نقطه مهم آبگیر در منطقه شناسایی و با انجام عملیات عمرانی رفع معضل میشوند که میتوان گفت با رفع این نقاط دیگر آبگرفتگی ناشی از مشکل عمرانی در انهار نخواهیم داشت مگر وجود رسوبات ناشی از ریزش زبالهها که باعث گرفتگی مسیر آب میشود که این موضوع نیز در نواحی دهگانه منطقه با انجام لایروبیهای مستمر در حال پاکسازی است.