جان کربی: حمله ایران، واقعا بی سابقه بود
تاریخ: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 19:34:02


http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 85566 || تاریخ : ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ ۲۲:۳۳                 بین الملل

بازتاب عملیات وعده صادق؛

جان کربی: حمله ایران، واقعا بی سابقه بود


مشاور بایدن، حمله ایران به اهداف رژیم اشغالگر را واقعا بی سابقه توصیف و بر نقش و کمک آمریکا در اقدامات پدافندی این رژیم تاکید کرد.


جان کربی: حمله ایران، واقعا بی سابقه بود

به گزارش جامعه ایده آل؛ مشاور بایدن، حمله ایران به اهداف رژیم اشغالگر را واقعا بی سابقه توصیف و بر نقش و کمک آمریکا در اقدامات پدافندی این رژیم تاکید کرد.

 
حزب الله : اهداف نظامی حمله ایران به سرزمین های اشغالی محقق شد
حزب الله لبنان در بیانیه ای حمله بی‌سابقه به رژیم صهیونیستی را به جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از «تصمیم شجاعانه و حکیمانه سران ایران مبنی بر پاسخ قاطع به تجاوز اسرائیل» تمجید کرد.
در این بیانیه آمده است ، ایران با وجود تمامی تهدیدها و فشارها، ضمن اعمال حق طبیعی و قانونی خود، وعده صادق را عملی کرد و اهداف نظامی این عملیات محقق شد؛ هر چند که آمریکا و همپیمانان بین‌المللی و مهره‌های منطقه‌ای این کشور، در دفع این حملات، مشارکت داشتند.

جان کربی: حمله ایران، واقعا بی سابقه بود
 
 
تمدید لغو فعالیت های آموزشی در سرزمین های اشغالی فلسطین
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، رادیو تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: تغییری در برنامه های جبهه داخلی وجود ندارد و فعالیت های آموزشی و تجمعات تا فردا لغو است.

 
شعار «مرگ بر اسرائیل» در حرم امام حسین علیه السلام، پس از حمله ایران به فلسطین اشغالی
در شبکه اجتماعی ایکس تصاویری از درون حرم امام حسین علیه السلام منتشر شده که پس از حمله تاریخی پیروزمندانه جمهوری اسلامی ایران به تروریسم جهانیِ رژیم صهیونیستی ، زائران در حرم مقدس امام حسین علیه السلام شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
 
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی وزیران خود را از مصاحبه درباره ایران منع کرده است
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به وزیران خود دستور داده است درباره ایران صحبت و مصاحبه مطبوعاتی نکنند.

 

حملات ایران واقعا بی سابقه بود

دریاسالار جان کربی مشاور ارتباطات راهبردی در حوزه امنیت ملی برای جو بایدن رئیس جمهور آمریکا  : مشاور بایدن، حمله ایران به اهداف رژیم اشغالگر را واقعا بی سابقه توصیف و بر نقش و کمک آمریکا در اقدامات پدافندی این رژیم تاکید کرد. این حمله واقعاً بی سابقه بود. باتوجه به گستردگی و دامنه این حمله، این کلمات، توصیف خوبی به شمار می رود. در گذشته شاهد چنین حمله ای نبوده ایم. ما از نزدیک این مسائل را دنبال می کنیم. نمی توانم بگویم ما پرتاب هر پهپاد و هر موشکی را پیش بینی می کردیم. اینطور نبود.

 
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: باید دیوانه وار پاسخ دهیم
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: ما نباید برای ایجاد بازدارندگی در خاورمیانه، از سیاست مهار پیروی کنیم بلکه باید دیوانه وار جواب دهیم.
 
جان کربی: حمله ایران، واقعا بی سابقه بود
 
مقام ارشد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی: سطح حمله ایران فراتر از تصور بود
به گزارش خبرگزاری الجزیره، رادیو تلویزیون "اسرائیل" به نقل از یک مقام ارشد در وزارت دفاع (جنگ) اعلام کرد: سطح حمله ایران بیشتر از چیزی بود که فکر می کردیم.

 
عضو انصارالله: عملیات نظامی گسترده ایران وحدت میادین را تقویت خواهد کرد
حزام الاسد، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله:  در واقع ایران هم اکنون براساس حق طبیعی خود در پاسخ دادن به حمله اسرائیل به کنسولگری اش در سوریه پیش می رود. قطعا کشورهای غربی به ویژه ایالات متحده آمریکا، انگلیس و فرانسه و هر کشوری که هم اکنون تلاش می کند مقابل پاسخ ایران یا مقابله با حملات اسرائیل بایستد، قطعا به منافعش لطمه می زند به ویژه این که از یک رژیم غاصب و جنایتکار که کودکان و زنان را در غزه هدف قرار می دهد و به کشورهای منطقه تجاوز می کند، دفاع می کند. قطعا این عملیات پیروزمندانه ای که نظامیان ایرانی اجرا کردند، معادله جدیدی تحمیل و ویژگی های آینده نزاع با رژیم اسرائیل را از طریق این عملیات گسترده ترسیم کرد. این عملیات گسترده بی تردید وحدت میادین را تقویت خواهد کرد و عملیات نظامی محور جهاد و مقاومت را برای کمک به مردم غزه تکمیل خواهد کرد.

 
سانسور شدید بر پیامدهای حملات دیشب ایران به فلسطین اشغالی
مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی سانسور شدیدی درباره انتشار خبرها و تصاویر مربوط به حملات دیشب و صبح امروز ایران به فلسطین اشغالی اعمال می کنند و رسانه ها را از انتشار خبرها و تصاویر مربوط به آن منع کرده اند.
جان کربی: حمله ایران، واقعا بی سابقه بود
به گزارش روزنامه انترنتی رای الیوم، زهیر اندراوس در یادداشت امروز خود در این روزنامه با اشاره به حمله موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی که با صدها موشک و پهپاد صورت گرفت نوشت این حملات رژیم اشغالگر را به شدت دچار رعب و وحشت کرد بخصوص که صدای آژیرهای خطر تقریبا در سراسر فلسطین اشغالی شنیده می شد.
اسرائیل هنوز هیچ تصاویری از آثار حمله شدید ایران پخش نکرده است و از عملکرد رسانه های عبری چنین بر می آید که مقامات نظامی نظارت و سانسور شدیدی بر آنچه صبح امروز اتفاق افتاد اعمال کرده اند.
 

بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمایت از عملیات وعده صادق
به گزارش  خبرگزاری قدس پرس، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد جهاد اسلامی از پاسخ نظامی ایران و هدف قرار دادن مواضع نظامی داخل رژیم صهیونیستی غاصب، تمجید می کند.
این پاسخ، پاسخ طبیعی به رژیم اشغالگر است و با توجه به جنایات، ترورهای این رژیم و اقدامات آن در نقض آشکار ارزش ها و موازین انسانی و حقوقی، چنین پاسخ هایی ضرورت بیشتری پیدا می کند.
ما همه صداهای نکوهیده ای را محکوم می کنیم که در دفاع از رژیم اشغالگر بلند شد؛ به خصوص کشورهایی که خود را دیوار حمایتی از این رژیم قرار و آن را در جایگاهی قرار دادند که گویی هدف تجاوز قرار گرفته است که این تحریف آشکار واقعیت و حقایق به شمار می رود.


جان کربی: حمله ایران، واقعا بی سابقه بود

 
حمایت مردم و احزاب تونس از پاسخ ایران به حمله به سفارتش در دمشق
خبرنگار شبکه المیادین از تونس گزارش داد در نزدیک سفارت آمریکا تعدادی از فعالان تونسی جمع شده اند. این تجمع هفتگی معمولا برای حمایت از مقاومت فلسطین و تمام جبهه های پشتیبانی در یمن، لبنان، عراق و سوریه و نیز حمایت از مقاومت فلسطین با برافراشتن پرچم این کشورها است. امروز پس از پاسخ ایران، تجمع کنندگان تونسی با سردادن شعارهایی از این پاسخ استقبال و حمایت می کنند. تجمع کنندگان پاسخ ایران را «پاسخی راهبردی» توصیف کردند که مقاومت و همه جبهه های مقاومت را تقویت می کند.
 
 عراق خواهان جلوگیری از گسترش مناقشه در خارمیانه شد
یک روز پس از حمله بی سابقه تهران علیه اسرائیل، رییس جمهور عراق روز یکشنبه خواهان کاهش تنش ها و جلوگیری از گسترش مناقشه در خاورمیانه شد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بغداد، عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق در یک بیانیه با اشاره به آخرین تحولات و تبعات آنها در منطقه، به ضرورت پایان دادن به تهاجم به نوار غزه و پیدا کردن راه حلی برای مسئله فلسطین اشاره کرد. رئیس جمهور عراق مسئله فلسطین را عاملی اساسی برای ثبات منطقه توصیف کرد.
 
 
چهره جهادی و رئیس حزب جمعیت اسلامی افغانستان: پاسخ ایران به رژیم اسرائیل ستودنی است
رئیس شاخه حزب جمعیت اسلامی افغانستان اعلام کرد: پاسخ ایران به رژیم اسرائیل ستودنی است.
 عطا محمد نور از چهره های جهادی و رئیس شاخه حزب جمعیت اسلامی افغانستان شامگاه امروز در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی ایران در پیامی اعلام کرد: عملکرد تلافی‌جویانه و پاسخ جسورانه جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم انسان‌کش و ظالم اسرائیل ستودنی است.
جان کربی: حمله ایران، واقعا بی سابقه بود
 
 
 
 
مسئول آمریکایی: واشنگتن نباید در اقدام نظامی علیه ایران مشارکت کند
به گزارش  شبکه تلویزیونی الجزیره، ان بی سی به نقل از رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: واشنگتن نباید در اقدام نظامی علیه ایران شرکت کند و دولت بایدن باید درگیری علیه ایران را خط قرمز بداند.

 



کلمات کلیدی


captcha