انتقال روزانه دهها شهید و زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی
تاریخ: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 00:19:36


http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 85372 || تاریخ : ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ۰۱:۱۸                 بین الملل

تحولات فلسطین ؛

انتقال روزانه دهها شهید و زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی


سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز نوار غزه گفت: روزنامه ده‌ها شهید و زخمی فلسطینی به این بیمارستان منتقل می‌شوند و ظرفیت بیمارستان مملو از زخمی هاست.


انتقال روزانه دهها شهید و زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی

به گزارش سرویس بین الملل جامعه ایده آل؛ سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز نوار غزه گفت: روزنامه ده‌ها شهید و زخمی فلسطینی به این بیمارستان منتقل می‌شوند و ظرفیت بیمارستان مملو از زخمی هاست.

 
اقدام بانوی فلسطینی برای شادی کودکان غزه زیر بمباران های وحشیانه
به گزارش شبکه القدس، وفاء أبو جلاله، متخصص شنوایی سنجی اطفال، چادر خود را در غزه به مکانی برای سرگرمی کودکان تبدیل کرده است.
 
 
 تجمع و راهپیمایی روز قدس در نیویورک  
تصاویر اختصاصی خبرگزاری صدا و سیما از تجمع و راهپیمایی روز قدس در نیویورک که امروز در این شهر برگزار شد .
 

 

تظاهرات روز جهانی قدس در دانمارک

 
یونیسف: ۶۰۰ هزار کودک در رفح از گرسنگی رنج می‌برند و در ترس زندگی می‌کنند
جیمز الدر، سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) گفت: ۶۰۰ هزار کودک در رفح در جنوب نوارغزه از گرسنگی رنج می‌برند، در ترس زندگی می‌کنند و با خطر هدف قرار گرفتن از نیرو‌های اسرائیلی رو به رو هستند.
به گزارش خبرگزاری آناتولی از استانبول، روز شنبه یونیسف ویدیویی از الدر در پلتفرم ایکس منتشر کرد که در آن رنج کودکانی نشان داده شده است که برای زنده ماندن در رفح زیر حملات اسرائیل و پس از آواره شدن ۱.۵ میلیون نفر تلاش می‌کنند.

 

 
انتقال روزانه دهها شهید و زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی انتقال روزانه دهها شهید و زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی انتقال روزانه دهها شهید و زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی انتقال روزانه دهها شهید و زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی انتقال روزانه دهها شهید و زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی انتقال روزانه دهها شهید و زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی

 
 

انتقال روزانه دهها شهید و زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی

سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز نوار غزه گفت: روزنامه ده‌ها شهید و زخمی فلسطینی به این بیمارستان منتقل می‌شوند و ظرفیت بیمارستان مملو از زخمی هاست.
وی افزود: برای پذیرش زخمی‌ها چادری در خارج از بیمارستان نصب کردیم با وجود این که می‌دانیم که این کار بهداشی نیست، اما با توجه نبود جای (تخت) خالی در بیمارستان چاره دیگری نداریم.
سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی افزود: بیمارستان با کمبود شدید تجهزات پزشکی، دارو و سوخت مواجه است و وسایل و تجهیزات لازم دراتاق‌های عمل به ویژه در پخش جراحی ارتوپدی در اختیار نداریم.
سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در ادامه گفت: ما خواهان بازگشایی گذرگاه‌های مرزی و انتقال زخمی‌ها به خارج از غزه برای مداوا هستیم.

 
آمار شهدای غزه به 33137 نفر رسید
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی بیست و چهار ساعت گذشته 4 کشتار و جنایت علیه خانواده های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شد. در این حملات 46 فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن هستند، شهید و 65 نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت بهداشت غزه افزود: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ 7 اکتبر گذشته به سی و سه هزار و 137 نفر رسید و هفتاد و پنج هزار و 815 نفر هم تاکنون زخمی شدند.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت غزه، شماری از قربانیان فلسطینی همچنان در زیر آوارها و جاده ها هستند و نیروهای امداد و نجات قادر به دسترسی به آنان نیستند.

 
حضور ۲۰۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی در شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان
شبکه خبری القدس با انتشار ویدئویی، از حضور ۲۰۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی برای ادای نماز عشاء و تراویح در شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان خبر داد.
 
 
سیزدهمین روز پیاپی تظاهرات گسترده در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان
شهروندان اردنی در سیزدهمین روز پیاپی تظاهرات گسترده ای در حمایت از غزه در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان برگزار کردند.
 

حضور بازیگر آمریکایی در تظاهرات روز قدس در میدان تایمز نیویورک
فلسطین آنلاین در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سوزان ساراندون بازیگر و کنشگر آمریکایی در روز قدس در راهپیمایی همبستگی با فلسطین در میدان تایمز نیویورک شرکت کرد و شمار بالای تلفات غیرنظامیان فلسطینی، که ناشی از نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه با حمایت آمریکا است، را محکوم کرد.
 

 
بازداشت یک جوان فلسطینی در قدس
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، نظامیان رژیم اشغالگر یک جوان ساکن کرانه باختری رود اردن را در نزدیکی بخش قدیمی شهر قدس با ادعای اینکه سلاح سرد در اختیار داشته و قصد داشته با آن عملیات انجام دهد، بازداشت کردند.
 
 
گرسنگی و قحطی یازده میلیون نفر را در غزه تهدید می کند
بر اساس گزارش برنامه جهانی غذا، اکنون در غزه ۱.۱ میلیون نفر در خطر گرسنگی قرار دارند. سوءتغذیه در بین کودکان با نرخ بی سابقه‌ای در حال گسترش است.  
انتقال روزانه دهها شهید و زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی
به گزارش پایگاه اینترنتی یورو نیوز، در حالی که درگیری در غزه روز یکشنبه وارد هفتمین ماه می‌شود برنامه جهانی غذا روز شنبه هشدار داد قحطی در شمال غزه نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.
سوءتغذیه در میان کودکان با نرخ بی سابقه‌ای در حال گسترش است و از هر سه کودک زیر دو سال یک نفر از سوء تغذیه حاد یا کمبود شدید وزن رنج می‌برد. حدود ۷۰ درصد جمعیت شمال غزه با قحطی فاجعه بار رو به رو هستند.
 
 
 
قسام از هلاکت شش نظامی صهیونیست در شرق خان یونس خبر داد
به گزارش شبکه قدس، گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس از به هلاکت رساندن شش نظامی صهیونیست در شرق خان یونس خبر داد.
گردان های قسام اعلام کرد مبارزان ما با راکت های یاسین 105، سه تانک مرکاوا ارتش رژیم اشغالگر را در منطقه الزنه در شرق شهر خان یونس جنوب نوارغزه هدف قرار دادند و بلافاصله پس از پیشروی نیروهای نجات به محل عملیات و رسیدن آن ها به وسط میدان مینی که قبلا آماده شده بود، با منفجر کردن سه بمب ضد نفر، آن ها را هدف قرار دادند. مبارزان ما تایید کردند که در این عملیات شش نظامی کشته و شماری دیگر نیز زخمی شدند و درگیری ها در این منطقه همچنان ادامه دارد.
انتقال روزانه دهها شهید و زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی
 
 
 
 اردوگاه های موقت در رفح به مثابه زندان برای فلسطینی ها است
در همه جای رفح در جنوب غزه، فلسطینی ها باید برای همه چیز صف بایستند، برای رفتن به توالت، برای آب آشامیدنی و برای به دست آوردن یک تکه نان. این اردوگاه های موقت درست کنار مدارس اونروا ایجاد شده اند که اکثر آورارگان غزه در آن پناه گرفته اند. این مکان مملو از جمعیت است و هر روز افراد بیشتری وارد می شوند.

 
ساکنان شهر پاریس با برگزاری تظاهرات خواستار توقف فوری جنگ در غزه شدند
شماری زیادی از ساکنان شهر پاریس در فرانسه با برگزاری تظاهرات خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش بس همیشگی در نوار غزه شدند.
 
 
 راهپیمایی دریایی در اروند رود
یک روحانی عراقی : برادران شما در فلسطین مورد هجوم دشمنان قرار گرفته اند.. نه غذا، نه آب، نه مسکن و نه سرپناهی دارند. پدر به پسرش فکر می کند و نمی داند کِی خواهد مرد.
 
 
 
پیام گردان های القسام برای خانواده های اسرای صهیونیست
گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار کاریکاتوری خطاب به خانواده های اسرای صهیونیست نوشت: دولت شما از فرزندانتان چشم پوشی کرده، همانطور که از شاؤول و هدار چشم پوشی کرده است.انتقال روزانه دهها شهید و زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی
 
در این کاریکاتور دو اسیر صهیونیست در زندان ترسیم شده اند که اسیر اول خطاب به اسیر دوم می گوید: ما از خیلی وقت پیش اینجا اسیر هستیم، اما دولت هرگز ما را تنها نخواهد گذاشت.
اسیر دوم در پاسخ میگوید: احمق،...هدار و شاؤول از ده سال پیش اسیر هستند.
در این پیام هشتگ های #وقت_تمام_میشود و #دولت_شما_دروغ_میگوید، همرسانی شده است.



کلمات کلیدی


captcha