رژیم صهیونیستی همچنان بدون دستاورد در نبرد حق و باطل حضور دارد/فعالیت انتخاباتی را با محوریت شورای ائتلاف، پیش می بریم
تاریخ: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 20:41:03


http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 82285 || تاریخ : ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ ۱۷:۵۱                 احزاب و تشکلها

دکتر زهره الهیان دبیرکل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی:

رژیم صهیونیستی همچنان بدون دستاورد در نبرد حق و باطل حضور دارد/فعالیت انتخاباتی را با محوریت شورای ائتلاف، پیش می بریم


نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: رژیم صهیونیستی همچنان بدون دستاورد در این نبرد حق و باطل حضور دارد، امروز ایران اسلامی در مسیر حاج قاسم همچنان گام برمی‌دارد و این نشان‌دهنده آن است که راه سردار همچنان ادامه دارد.


رژیم صهیونیستی همچنان بدون دستاورد در نبرد حق و باطل حضور دارد/فعالیت انتخاباتی را با محوریت شورای ائتلاف، پیش می بریم

به گزارش جامعه ایده آل، دکتر زهره الهیان دبیرکل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی در همایش وحدت و اعتلای نیروهای انقلاب با اشاره حادثه تروریستی چند روز اخیر در کرمان، تصریح کرد: در این ایام سه حادثه را دشمن رقم زد تا ذهن‌ها از موضوع غزه پراکنده شود، دشمن در ابتدا ترور عضو ارشد حماس بعد ترور سید رضی و بعد ترور مردم عزیزمان در کرمان را دستورکار خود قرار داد.

وی افزود: صهیونیست‌ها تلاش داشتند تمرکز از موضوع غزه و جبهه مقاومت برداشته بشود و حتی خواسته نتانیاهو این بود که ایران اسلامی مستقیم درگیر شود و خوشبختانه ابتکار ایران نگذاشت این‌ها به اهداف‌شان برسند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی همچنان بدون دستاورد در این نبرد حق و باطل حضور دارد، امروز ایران اسلامی در مسیر حاج قاسم همچنان گام برمی‌دارد و این نشان‌دهنده آن است که راه سردار همچنان ادامه دارد.

الهیان در ادامه گفت: جمعیت اعتلای نهادهای انقلاب اسلامی برای اعتلا و تعالی نهادهای مردم تأسیس شده و هدف این است که مردم با ظرفیت‌های تخصصی که دارند به میدان بیایند.

وی خاطرنشان کرد: نهادهای مردمی که راه‌حلی برای حل مشکلات و به نوعی ایده دارند، باید در مسیر محرومیت‌زدایی در کشور ایده‌هایشان دیده شود.

دبیرکل جمعیت اعتلا یادآور شد: این توجه به ظرفیت تخصصی ملت اینقدر مهم است که اگر بی‌توجهی درباره این موضوع رخ دهد، باعث سرخوردگی نخبگان اجتماعی می‌شود.

الهیان افزود: رهبر انقلاب در عالی‌ترین سطح، هر از گاهی نخبگان را دعوت می‌کنند و سخنانشان را می‌گیرند، ما برای استفاده از ظرفیت نخبگان چه کرده‌ایم! ما برای شبکه‌سازی و کادرسازی افراد و گروه‌های مختلف چه کاری انجام داده‌ایم؟!

وی در ادامه، گفت: رؤسای دانشگاه‌ها و یکی از وزرا و برخی از نمایندگان مجلس در شورای مرکزی این جمعیت حضور دارند و در کل کشور این شبکه شکل گرفته است.

دبیرکل جمعیت اعتلا افزود: بنا نیست پرچم مستقلی بنا کنیم، بلکه قرار است در کنار دیگر گروه‌های نیروهای انقلاب با محوریت شورای ائتلاف، فعالیت‌های خود را پیش ببریم و به یکدیگر کمک کنیم.

الهیان خاطرنشان کرد: مطالبه ما از همه گروه‌های انقلابی و تشکل‌های سیاسی انقلابی این است که با یکدیگر وحدت کنند تا ان‌شاءالله با یک مشارکت بالا و انتخاب اصلح، مشت محکمی بر یاوه‌گویان که می‌خواهند ایران را ناامن کنند، زده شود.

دبیرکل جمعیت اعتلا در ادامه گفت: ما مطالعاتی را هم در رابطه با اولویت‌های مجلس آینده داشته‌ایم، اگر می‌خواهیم مردمسالاری دینی محقق بشود راهش حکمرانی مردم‌پایه است و امیدواریم بتوانیم این مسیر را طی کنیم.

در پایان نشست جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی بیانیه ای قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و تحیت به روح بلند و ملکوتی امام راحل، خمینی تحول ساز، و عرض تسلیت به مناسبت سالگرد اسطوره ایثار و مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سلام بر ارواح طیبه شهدای اسلام به ویژه شهدای حادثه تروریستیِ دردناک گلزار شهدای استان کرمان که مظلومانه توسط ایادی داعش صفت استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و صهیونیسم کودک کش به شهادت رسیدند و سلام بر شهدای مظلوم غزه و فلسطین و آرزوی پیروزی جبهه مقاومت در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی، ضمن درخواست از نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی در جهت انتقام سخت و مقتدرانه از این عملیات انتحاری رذیلانه که باعث شهادت و زخمی شدن دهها نفر از زن، کودک و پیر و جوان بی‌دفاع و غیرنظامی و عزاداران در کرمان شده است، خواستار پیگیری مجازات عاملان این حادثه تروریستی در داخل و محاکمه آمران این جنایت، در آنسوی مرزها می‌باشیم.

بدینوسیله، جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی ایران، ضمن تشکر و تقدیر از همه عزیزانی که در نشست سالیانه جمعیت با شعار "وحدت و اعتلاء" حضور به هم رساندند، با اتکاء به خداوند متعال و باور به حضور و نقش مردم در اعتلای نظام اسلامی، تحت هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای، در چارچوب قوانین نظام اسلامی، فعالیت ها و رویکردهای مردم پایه را - در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اصیل اسلامی، مبتنی بر راهبردهای اساسی مورد تصریح و تاکید در بیانیه گام دوم  و اصول قانون اساسی - دنبال می نماید. جمعیت اعتلاء، در این مسیر بر این باور است که:

۱. "وحدت"، رمز و کلید اصلی و حقیقی برای تجمیع همه ظرفیت های ملی اعم ظرفیت های مادی و معنوی در مسیر پیشرفت به سوی قله کمال نظام اسلامی است. بنابراین، اختلاف، تخاصم و تفرقه، علاوه بر هدر دادن انرژی و توان متراکم نیروها و ظرفیت های ملی و مردمی، باعث برهم زدن انسجام ملی و کاهش سرمایه اجتماعی می شود.

۲. باور داریم که یکی از پایه های اصلی استحکام قدرت ملی نظام اسلامی، وجود مردم و اعتقاد به نقش آفرینی و مشارکت آحاد ملت در سطوح مختلف تخصصی از جمله اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مدیریتی جامعه اسلامی است. اعتقاد و باور به مردم در سیره و عملکرد امامین شریفین انقلاب اسلامی به وضوح قابل مشاهده و درک است. بنابراین، حکمرانی مردم پایه و استفاده از ظرفیت های مردمی در اداره کشور، جزو اولویت های مورد تاکید جمعیت اعتلاء است.

۳. تقویت مبانی فرهنگ اسلامی و ایرانی و رشد کمی و کیفی مؤلفه های ارتقای هویت دینی و ملی مبتنی بر آموزه های دینی، به ویژه پیاده سازی اصول و راهبردهای مندرج در اسناد مهم بالادستی نظام اسلامی مانند سند دانشگاه اسلامی برای دانشگاه‌ها و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای نظام تعلیم و تربیت و همچنین سند الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت و سایر اسناد بالادستی، از جمله الزاماتی است که می تواند گام های موثری در مسیر اعتلای فرهنگی کشور به ویژه در ساحت پرورش و تربیت نسل جوان آینده ساز کشور قلمداد شود.

۴. تامین و بهسازی کیفیت زندگی شرافتمندانه و عزتمندانه مردم، با مدیریت صحیح و روشمند درآمد و هزینه کرد آنان بر اساس الگوهای صحیح مصرف و تولید، و همچنین توزیع عادلانه ظرفیت های تولید، اشتغال و سرمایه ملی، در هر سه سطح خصوصی، تعاونی و دولتی، مبتنی بر اقتصاد اسلامی، می تواند افق روشنی را از کیفیت زندگی، پیشاروی مردم شریف ایران بگشاید. از این رو، جمعیت اعتلاء معتقد است که هرچه در ساحت اقتصاد، به ظرفیت های مردمی توجه شود، و به این سرمایه عظیم انسانی اعتماد شود، همانند دیگر ساحتهایِ مردمیِ تجربه شده در چارچوب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، عمران و آبادانی و ...، توفیقات زیادی به دست می آید.

۵. انقلاب اسلامی پیام نورانی رهایی از چنگال استعمار و استبداد را سرلوحه خود و ملت ها قرار داده، به نحوی که چه در داخل کشور، ریشه های این دو پدیده نامبارک را خشکانده و در سطح بین الملل نیز همواره منادی حرکت عظیم ستم ناپذیری و عدالتخواهی، برای رهایی انسان ها بوده است. طرح شعار نه شرقی - نه غربی، در سیاست خارجی بر مبنای عزت، حکمت و مصلحت، یکی از دیدگاه های تعیین کننده راهبردهای اساسی و اجرایی کشور بوده است. بر اساس همین راهبردها، تقویت جبهه مقاومت و مقابله با حضور نامشروع سلطه جویان فتنه گر در منطقه، از زمره سیاست های قطعی نظام اسلامی است.

۶. باور داریم تنگناهای اقتصادی و سیاسی تحمیل شده به نظام اسلامی، با درایت و مدیریت جهادی و هوشمندانه، با فعال سازی ظرفیت های مردمی در داخل و تقویت و تعامل منطقی و راهبردی با کشورهای دنیا، به ویژه اتخاذ سیاست همسایگی با کشورهای پیرامونی و فعال سازی دیپلماسی اقتصادی کشور، بر اساس ظرفیت های ملی، با هدف جذب و رشد سرمایه گذاری ملی و بین المللی و رشد صادرات امکان پذیر است.

۷. واقعیت این است که تقویت و بهبود وضعیت بهداشت و سلامت مردم و نیز رفاه نسبی و عادلانه، حق ملت شریف ایران بوده و در این راستا، اعمال سیاست های تامین سلامت و بهداشت-با رویکرد توجه به مناطق محروم و کم برخوردار و گسترش آن به همه مناطق کشور با تکیه بر توزیع عادلانه ظرفیت های درمانی و بهداشتی در گستره ملی- و اختصاص بخشی از امکانات، جهت ایجاد تعادل در خدمات دهی به همه مردم با تکیه بر طرح های کلان سلامت محور و بیمه همگانی مورد توجه است.

۸. همه این ظرفیت ها زمانی محقق می گردد که مردم به عنوان پشتوانه نظام اسلامی در فرایندها و سازوکارهای حکمرانی نظام، حضوری واقعی و ملموس داشته باشند. از این رو، بی تردید، انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی، زمینه ساز قوام بخشی به قدرت و عزت ملی است. حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات در عین رقابت سالم و بی حاشیه، جزو مطالبات مقام معظم رهبری است که باید در دستور کار همه احزاب، گروهها و جمعیت ها قرار بگیرد.

 در پایان، جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی، مانند دیگر احزاب و گروه های معتقد به دو رکن جمهوریت و اسلامیت این نظام مقدس، در چارچوب قانون و شرع مقدس، ضمن دعوت همه مردم و گروه‌ها به ویژه نخبگان، فعالان و کنشگران دانشگاهی و سیاسی در راستای تقویت مشارکت مردم، رویکرد "وحدت و اعتلا" را سرلوحه فعالیت های مردم نهاد خود قرار داده تا با استفاده از همه ظرفیت های نهادهای مردمی انقلاب اسلامی، به رشد و تعالی نظام اسلامی، به ویژه تربیت و پرورش نیروهای کارآمد برای گام دوم انقلاب اسلامی نائل شود. اعضای جمعیت اعتلاء با تکیه بر مدد جمعی، پیشتاز شرکت در انتخابات و ارج نهادن به این وظیفه ملی و شرعی خواهند بود.

در انتها حضور ملت پر افتخار و مقاوم ایران اسلامی بخاطر این همه ایثار و مقاوت و ایستادگی، مراتب خضوع و شکرگزاری خود را عرضه می‌داریم و کلام آخر خطاب به رهبر معظم و معزز انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای؛ آقاجان ایستاده ایم تا شهادت. ان شاءالله

پایان پیام/



کلمات کلیدی


captcha