به گزارش جامعه ایده آل، سپ با دریافت گواهینامه ISO/IEC20000:2018 نشان داد محصولات و خدمات را در حوزه فناوری اطلاعات، طبق بروز ترین استانداردهای بینالمللی ارائه میکند. مهرداد باب الحوائجی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سپ ضمن اشاره به ارائه خدمات به مشتریان همگام با استانداردهای روز دنیا گفت: اجرای بهینه و اثربخش سیستم های مدیریتی همواره از مهمترین اهداف سپ است. در همین راستا شرکت گواهینامه ISO/IEC20000:2018 را به عنوان یک استاندارد جهانی در حوزه کیفیت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات گرفت و تنها شرکت PSP ایرانی دارنده این گواهینامه است. وی افزود: با توجه به اهمیت بالای فرآیندگرایی جهت رشد و توسعه پایدار در سازمان های امروزی، بدون وجود سیستمی مدون و یکپارچه، بقا و پیشرفت تا حدود زیادی غیر ممکن است. لذا پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریتی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. این مقام مسئول ادامه داد: اهداف دریافت این گواهینامه شامل شناسایی نیازها و انتظارات ذی نفعان، مدیریت و کنترل تغییرات، جاری کردن تفکر مبتنی بر ریسک، حذف فرآیندهای زائد، افزایش رضایت مشتریان و ارتقا کارایی و اثربخشی سازمان می شود. یکپارچگی در اجرای بهینه فرآیندها، پایش و اندازه گیری عملکرد آنها و اجرای اثربخش سیستم های مدیریتی در سازمان کمک می کند ضمن شناسایی کاستی های وضعیت جاری، برای رسیدن به وضعیت مطلوب هدف گذاری کرده و با حصول این اهداف، گام موثری در مسیر موفقیت برداشت. بابالحوائجی اضافه کرد: دریافت گواهینامه استاندارد ISO/IEC20000:2018 نشان دهنده آن است که شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، محصولات و خدمات را در حوزه فناوری اطلاعات ، طبق بروزترین استانداردهای بین المللی طراحی، ارائه و پشتیبانی میکند.