به گزارش شبکه خبری ایرانیان ،این رویداد به همت «مرکز توسعه فراگیرسازی باغچه» در روز 29 آبان ماه سال جاری و با هدف افزایش آگاهی صاحبان کسبوکار از ضرورت طراحی فراگیر و نقش افراد دارای معلولیت و سالمند در توسعه بازار و تقویت برند، برگزار میشود.
این همایش در قالب برپایی 2 کارگاه و 3 سخنرانی طراحی شده است. امید هاشمی، روزنامهنگار و کنشگر در حوزه ترویج طراحی دسترسیپذیر و فناوریهای ویژه نابینایان، وحید نصرتی، ﻃﺮاح و ﺗﻮﺳﻌﻪ دﻫﻨﺪه ﻣﺤﺼﻮل و ﮐﺴﺐوﮐﺎر، مانوئل اوهانجانیانس، مربی و مشاور ایجاد و توسعه استارتاپها و کسبوکارها از سخنرانان این همایش هستند.
وحید حجهفروش، همبنیانگذار «باغچه» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرکت در بوتکمپ را به چه کسانی پیشنهاد میکند، گفت: ما حضور در «باغچه» را به کسانی توصیه میکنیم که دغدغه حل مسائل اجتماعی را دارند و با مدلهای خیریه به نتیجه نرسیدهاند.
همایش «بازارهای پنهان، مشتریان وفادار» در روز چهارشنبه 29 آبان ماه از ساعت 16 الی 19 در باشگاه کارآفرینی تیوان برگزار میشود.