بازدید شهردار تهران از روند احداث شاخه غربی و شرقی بزرگراه یادگار امام (ره)

آخرین وضعیت پروژه احداث شاخه غربی و شرقی بزرگراه یادگار امام (ره)، با حضور میدانی علیرضا زاکانی شهردار تهران و با همراهی هادی حق‌بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران، مهدی اخ الصنایع‌ شهردار منطقه ۱۰ و معاونان و مدیران اجرایی منطقه بررسی شد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «علیرضا زاکانی» در حاشیه بازدید از پروژه احداث شاخه غربی و شرقی بزرگراه یادگار امام (ره) گفت: احداث این پروژه در دوره ششم مدیریت شهری به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و مسئولان شهری بنا دارند در یک بازه زمانی یکساله، آن را به بهره‌برداری برسانند.

شهردار تهران بیان کرد: شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) از میدان جی تا غرب میدان فتح و سپس از طریق بزرگراه فتح تا تقاطع بلوار بهار و نهایتاً بزرگراه شهید بروجردی ادامه می‌یابد.

وی ضمن بازدید از روند احداث شاخه غربی و شرقی این پروژه، دستورات لازم برای تسریع کار، بهبود کیفیت خدمات‌رسانی شهری، تملک املاک باقیمانده در طرح و تامین نقدینگی در منطقه ۹ و ۱۰ را صادر کرد.

در ادامه این بازدید، مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه 10 گفت: به سرانجام رساندن این پروژه یکی از کار‌های ویژه در شهرداری تهران است، به طوری که هم اهالی منطقه و هم شهر تهران از آن منتفع می‌شوند.

وی تصریح کرد: بر اساس برآورد پلیس راهور پایتخت، کاهش محسوس ترافیک در غرب تهران به‌ویژه محدوده میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) و تا حدودی بار ترافیکی کنونی بزرگراه شهید چمران و شهید نواب صفوی، از دیگر آثار بهره‌برداری از این پروژه است.

 


کد خبر : 87756 || تاریخ : ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ || دسته بندی : شهری و رفاهی