دیدار با 360 خانواده معزز شهید و ایثارگر منطقه 19 طی یکسال اخیر

سرپرست شهرداری منطقه 19 از دیدار با 360 خانواده معزز شهید و ایثارگر منطقه طی یکسال اخیر به همت اداره امور ایثارگران منطقه خبر داد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسین اخگر پور اظهار کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس، هر هفته به صورت مستمر با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران منطقه دیدار می شود که در این راستا طی سال گذشته با 360 خانواده شهید و ایثارگر دیدار و از آنها دلجویی شد.

این مسئول ادامه داد: بازدید از خانواده شهدا مسئولیت مهمی برای نهادینه ساختن ارزش هایی است که شهدا جان شیرین خود را برای حفظ آنها فدا کردند.
اخگر پور شهیدان و ایثارگران را الگوی بی بدیل ایثار و گذشت دانست و افزود: ایران سرزمینی است که در طول 8 سال دفاع مقدس با جان فشانی، ایثار و مبارزه شهیدان و ایثارگران پیروزمندانه درخشید و امروز نیز حفظ و ترویج این فرهنگ مهم از وظایف اصلی ما به شما می رود که بخشی از آن از طریق تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران منطقه و نواحی پنجگانه حاصل می شود.
سرپرست شهرداری منطقه تصریح کرد: برگزاری بیش از 20 مراسم یادواره شهدا در سال جاری،2 آیین نامگذاری معابر و پلاک کوبی به شهدا، 30 برنامه اردوی زیارتی و سیاحتی،40 برنامه غبار روبی مزار شهدا، اهدای سبد کالا با مشارکت خیرین، تدارک برنامه های مناسبتی هفته دفاع مقدس، ایام الله دهه مبارک فجر، پدران و مادران آسمانی، بزرگداشت ایام شهدا، برگزاری ایستگاه رادیو ایثار خوانش بخشی از زندگی نامه شهدا و ... از دیگر برنامه های اجرا شده برای زنده نگهداشتن یاد شهدا است که در سال گذشته انجام شد.


کد خبر : 85129 || تاریخ : ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ || دسته بندی : شهری و رفاهی