افزایش ۲ برابری نیروی انسانی و لجستیک هلال احمر در طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۳

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: نیروی انسانی و لجستیک هلال احمر در طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۳ افزایش ۲ برابری داشته است.


به گزارش جامعه ایده آل، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر  در آیین افتتاح طرح  ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۳ جمعیت هلال احمر گفت: برای انجام ماموریت ها در حوزه پیشگیری، آمادگی و عملیات هایی که در طول سال داشته ایم از تمام امدادگران و نجاتگران تشکر می‌کنم. حضور فعال، پر رنگ، با نشاط، صمیمی و محکم  جمعیت هلال احمر در حوادث مختلفی که در کشور رخ داده را همیشه شاهد هستیم.
وی ادامه داد: خدمت خالصانه و بی منت برای رضای خدا مثل خدمات در حج و  اربعین  ویژگی خدمات هلال احمر است. بیش از یک هفته از سیل در سیستان و بلوچستان گذشته ولی همچنان مشغول خدمات رسانی به مردم سیستان و بلوچستان هستیم.
وی تصریح کرد: از حمایت های جدی مردم برای کمک به مردم غزه تشکر می‌کنیم. هلال احمر برای کمک به مردم غزه تمام تلاش خود را کرده است.
کولیوند در ادامه گفت: برای چهارشنبه پایان سال برنامه‌های زیادی را عملیاتی کرده ایم تا علاوه بر شاد شدن مردم، روزهایی ایمن را هم داشته باشیم.
وی با بیان اینکه امسال عید نوروز  و ماه رمضان با هم مقارن شده است، افزود: امسال با توان بیشتری در عید نوروز در کنار مردم خواهیم بود. تعداد نیروهای انسانی، لجستیک و خودروهای طرح امداد و نجات نوروزی ۲ برابر سال قبل شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بالگردهای هلال احمر  نیز در ایام نوروز با تمام توان از حوادث پشتیبانی خواهند کرد. بی شک استفاده از تمامی ظرفیت ها در دستور کار است و جمعیت هلال احمر بیانیه گام دوم انقلاب و حفظ کرامت انسانی را اساس کار خود در خدمات رسانی به مردم قرار داده است و به همین علت از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم چشم پوشی نمی‌کند.

 


کد خبر : 84813 || تاریخ : ۱۳۰۲/۱۲/۱۹ || دسته بندی : حوادث و بلایا