«جام‌جم» دوباره با رسانه و انتخابات/ پای پایگاه‌ خبری‌ انتخاب به تلویزیون باز شد

برنامه «جام‌جم» بعد از بحث درباره بودجه و فعالیت‌های سینماییِ تلویزیون دوباره به ایستگاه رسانه و انتخابات برگشت و این بار بازنمایی رسانه ملی و مشارکت سیاسی در تلویزیون پیش می‌رود.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از  روابط عمومی سیما، برنامه «جام‌جم» بعد از دو هفته پرحاشیه در موضوع بودجه و فعالیت‌های سینمایی‌ها در تلویزیون، دوباره به ایستگاهِ بررسی موضوع رسانه و انتخابات و این بار بحث رسانه ملّی و مشارکت سیاسی بازگشته است.

البته چند هفته قبل که موضوع رسانه و انتخابات پیش آمد و البته بحث مواجهه رسانه با بحران، جنجال صحبت‌های سردبیر ارشد خبرگزاری صداوسیما در رابطه با برخی از شائبه‌ها درباره مواجهه رسانه ملّی مطرح شد در خصوص اعداد و ارقام تعرفه‌های تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در 200 کانال تلویزیون بحث جدّی اتفاق افتاد.

احتمالاً درباره مناظره‌های حوزه احزاب، کانال‌های انتخاباتی و خیلی از اتفاقات دیگر بحث خواهدشد. از یک طرف هادی البرزی مدیرکل اخبار داخلی خبرگزاری صداوسیما و از سویی دیگر مصطفی فقیهی صاحب امتیاز پایگاه خبری انتخاب با هم گفت‌وگویی خواهند داشت.

هرچه هست با حضور فقیهی و احتمالاً البریزی بعد از مدت‌ها در تلویزیون مناظره‌ای جنجالی دیگر شاید در پیش باشد.

برنامه تلویزیونی «جام‌جم» با رویکردی نقادانه به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه حوالی ساعت 23:15 به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
انتهای پیام/


کد خبر : 84299 || تاریخ : ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ || دسته بندی : سینما