جلسه آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه روابط عمومی‌های استان/ منتخبین ارزیابی ۶ ماهه اول روابط عمومی‌ها در سطح استان تهران تقدیر شدند

هفتمین جلسه آموزشی سواد رسانه به همت استانداری تهران ویژه روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌های استان به میزبانی شهرستان ملارد با حضور محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران برگزار شد.


به گزارش جامعه ایده آل، هفتمین جلسه آموزشی سواد رسانه به همت استانداری تهران ویژه روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌های استان به میزبانی شهرستان ملارد با حضور محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران برگزار شد.

در این جلسه اکبر نصرالهی استاد دانشگاه سرفصل های اصلی چون وارونه سازی تصویر و تلقین عقاید در قالب خبر، بیان دروغ پردازی در قالب راوی نخست، کشته سازی دروغین در مسائل مختلف و غیره نکاتی را مطرح کرد.

نصرالهی در ادامه با اشاره به برخی ابعاد تاکتیکی دشمن و عدم روایت اول از سوی روابط عمومی ها عنوان کرد: هیچگاه جایگاه خالی نمی ماند. امروز جنگ رسانه ی است و شما در سنگر نخست مقاومت قرار دارید اگر شما راوی نخست نباشید دشمن جای شما را پر می کند و با دروغ پردازی جای درست و غلط را عوض می کند.

استاد دانشگاه سواد رسانه ی خاطرنشان کرد: مردم به جمهوری اسلامی ایران ایمان دارند اما اشتباه عمل کردن و زود عمل نکردن، فرصت میدان‌داری را به دشمن می دهد و تردیدها شکل می گیرد.

در ادامه این جلسه محسن نایبی معاون استاندار و اسدی فرماندار ملارد نکاتی در موضوع انتخابات و انتظارات از روابط عمومی مطرح کردند.

صائبی مدیر کل روابط عمومی استانداری هم نکات و شرح وظایفی در خصوص مدیران روابط عمومی قبل و روز انتخابات ارائه کرد.
 
در پایان از منتخبین ارزیابی ۶ ماهه اول روابط عمومی‌ها در سطح استان تقدیر شد.

 


کد خبر : 84188 || تاریخ : ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ || دسته بندی : مجلس و دولت