کتابخانه سرو برگزار می کند؛

خوانش کتاب تاریخ و سیره ام البنین (ع): مادر علمدار کربلا

کتابخانه سرو به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، برنامه ای با عنوان "مادر ماه" در مدرسه زهرا مردانی برگزار می کند.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه شش،فرهنگسرای سرو؛ برنامه "مادر ماه" به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا اجرا می شود که در آن به معرفی کتاب تاریخ و سیره ام‌البنین (ع): مادر علمدار کربلا، اثر اشرف زهیری‌جعفری، ابوالفضل هادی‌منش،  چهارشنبه 6 دیماه، ساعت 10، درمدرسه زهرا مردانی خوانش می شود.
کتاب تاریخ و سیره ام البنین علیها السلام: مادر علمدار کربلا، نوشتاری است درباره سیره و حیات حضرت ام‎البنین همسر امام امیرالمومنین(ع) است که نویسنده کوشیده در نگارش خود ضمن فضاسازی، مخاطب را در حال و هوای زندگی آن بانوی بزرگوار قرار دهد. کتاب با مقدمه طولانی مترجم درباره ام‎البنین آغاز شده که آن را متن تحقیقی و برآمده از منابع معتبر می‎داند. این کتاب به بررسی جایگاه زن و مرد و معیارهای برتری هر کدام شروع می‎شود و سپس به تبارشناسی ام‎البنین می‎پردازد؛ از ولادت تا ازدواج و تا ماجرای کربلا.
مدرسه دخترانه زهرا مردانی واقع در خیابان قزوین،خیابان شهید عرب، بین شش متری استخر و رضا فرد می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66945151 تماس بگیرند.


کد خبر : 81819 || تاریخ : ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ || دسته بندی : ادبیات و نشر