کتابخانه تخصصی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می کند:

نقد و بررسی کتاب «اینجا بالای تل، تکفیری‌ها می‌رقصند»

نقد و بررسی کتاب «اینجا بالای تل، تکفیری‌ها می‌رقصند» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.


به گزارش جامعه ایده آل ، کتابخانه تخصصی موزه ملی  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نقد و بررسی کتاب «اینجا بالای تل، تکفیری‌ها می‌رقصند» را با حضور « شیرین زارع‌پور» نویسنده کتاب، «سمیه عظیمی ستوده» و «فاطمه سلیمانی» از منتقدین حوزه ادبیات دفاع مقدس برگزار می کند.

کتاب «اینجا بالای تل، تکفیری‌ها می‌رقصند» دربرگیرنده زندگینامه شهید میرسیار با روایت‌هایی از دوستان و خانواده اوست که در قالب 12 فصل گردآوری و تدوین شده‌اند.
شهید احسان میرسیار، فرزند اصغر میرسیار از پاسداران سپاه بود که سال 59 متولد شد و پس از ورود به سپاه و دیدن آموزش‌های مختلف نظامی، به‌عنوان یکی از نیروهای مدافع حرم لشگر 27 محمد رسول‌الله (ص) به سوریه اعزام و بهمن‌ماه سال 94 به شهادت رسید. تا دو ماه تصور می‌شد این‌ شهید به اسارت نیروهای داعش درآمده اما پس از این ‌مدت مشخص شد شهید و مفقودالاثر است. میرسیار هنگام شهادت همراه با چند رزمنده دیگر ایرانی، سوری و افغانستانی بود و پیکرش پس از دو سال پیدا و به ایران منتقل شد.
این نشست روز یکشنبه 1 مردادماه 1402 از ساعت 11 الی 12 صبح در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.


کد خبر : 77312 || تاریخ : ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ || دسته بندی : ادبیات و نشر