استاندار مازندران:

طبق اطلاعات تا این لحظه فرد قاتل شناختی از آیت الله سلیمانی نداشتند و بحث انگیزه شخصی منتفی است

حسینی پور در گفتگو باشبکه خبر سیما اظهار داشت :فرد قاتل از پرسنل شرکت انتظام بوده که خدمات انتظامی بانک ها را انجام می‌دهند و اسلحه مورد استفاده برای شخص قاتل بوده است.


به گزارش جامعه ایده آل ؛حسینی پور در ارتباط تلفنی با برنامه پیگیری شبکه خبر ساعت ۱۳ گفت: امروز راس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه، حضرت آیت الله سلیمانی که از روحانیون برجسته استان مازندران و شهرستان بابلسر بودند با تیراندازی یکی از عوامل نگهبانی یکی از بانک ها، جان خودشان را از دست دادند و بر اساس تحقیقات اولیه، آنچه که تا الان مشخص شده است، انگیزه ضارب از انجام این اقدام به طور کامل مشخص نیست و سابقه این فرد که از افراد بومی و محلی منطقه است حکایت از این دارد که این اقدام ماهیت تروریستی ندارد.
استاندار مازندران افزود: با اطلاعاتی که تا این لحظه به دست آمده است حکایت از این موضوع است که فرد ضارب شناخت دقیقی از آیت الله سلیمانی نداشته و آیت الله سلیمانی برای انجام امور بانکی خود به یکی از بانکها مراجعه کردند و تا این لحظه اطلاعات و اسنادی که حکایت از این باشد که این اقدام، اقدام امنیتی و تروریستی باشد وجود ندارد.
وی با بیان اینکه فرد ضارب کار‌های خدماتی - انتظاماتی بانک‌ را انجام می‌داده است و به همین علت اسلحه در اختیار داشته است گفت: فرد ضارب از کسی اسلحه را تهیه نکرده و با هویت کاملا معلوم و مشخص دستگیر شده است.


کد خبر : 74890 || تاریخ : ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ || دسته بندی : بانک ، بیمه