دیدار شهردار منطقه ۱۵ درسال نو با خانواده شهیدان قندیل

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در دومین روز کاری سال نو با حضور در منزل شهیدان قندیل واقع در ناحیه ۲ محله هاشم آباد با خانواده این شهیدان والامقام دیدار کرد.


 به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ ، شیری ضمن دیدار با مادر شهیدان قندیل   گفت: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی ها و ایثارگری همه رزمندگان اسلام است و تکریم خانواده های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئولان است.

او با تاکید براینکه خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند ، افزود: ما در قبال شهدا و خانواده های گرانقدر آنها مسئولیم و شهدا ناظر کارهای ما هستند. از همین رو خدمت رسانی در منطقه را با تکریم از خانواده شهدا و کسب فیض از این بزرگواران آغاز کرده و امیدوارم به لطف خداوند متعال و دنباله روی راه شهدا بتوانیم خدمات صادقانه به شهروندان شریف منطقه ۱۵ که مردمی انقلابی و همیشه در صحنه هستند، ارائه داده و بتوانیم رضایت شهدای بزرگوار را جلب کنیم. 

بنابراین گزارش، شیری ضمن دلجویی از خانواده معظم شهید به درخواست آنان رسیدگی و با اهدای لوح یادبودی از ایشان تجلیل کرد.

این گزارش حاکیست شهردار منطقه ۱۵، رئیس بنیاد شهید منطقه ، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی ، معاون اجتماعی و فرهنگی ، شهردار ناحیه ۲ ، رؤسای ادارات ، بسیج و ایثارگران و مدیر روابط عمومی منطقه حضور داشتند . 

شایان ذکر است، شهیدپرویز قندیل  از شهدای دفاع مقدس بود که در سال ۶۶ در منطقه عملیاتی کربلایی ۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر این شهید معظم در قطعه ۵۳ ردیف ۳۲ و شهید خسرو قندیل از شهدای دفاع مقدس بود که در سال ۶۵ در منطقه عملیاتی کربلا ۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر این شهید معظم در قطعه ۵۳ ردیف ۴۰ در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

 


کد خبر : 74446 || تاریخ : ۱۴۰۲/۰۱/۰۷ || دسته بندی : شهری و رفاهی