دکتر مروت مدیرراهبرد و زیر ساخت توسعه محصول فناوری و نوآوری هلدینگ خلیج فارس:

با رصد کردن کلان روندهای فناوری جهانی، برنامه های راهبردی مقابله با مخاطرات انتشارات گازهای گلخانه ای تدوین و پیاده سازی می شود

مدیر راهبرد و زیر ساخت توسعه محصول فناوری و نوآوری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست گفت: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با رصد کردن کلان روندهای فناوری جهانی، برنامه های راهبردی مقابله با مخاطرات انتشارات گازهای گلخانه‌ای را تدوین و پیاده سازی می‌کند.


به گزارش جامعه ایده آل ؛مدیر راهبرد و زیر ساخت توسعه محصول  فناوری و نوآوری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست گفت: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با رصد کردن کلان روندهای فناوری جهانی،  برنامه های راهبردی مقابله با مخاطرات انتشارات گازهای گلخانه¬ای را تدوین و پیاده سازی می کند.
خانم دکتر مروت گفت: یکی از جنبه های مهم آسیب پذیری در سالهای پیش رو،کاهش حاشیه سود شرکتهای تولید کننده محصولات صنایع انرژی بر مانند صنایع پتروشیمی، به واسطه برنامه¬های جهانی کاهش انتشارات گازهای گلخانه ای و مقابله با تغییر اقلیم است.
  وی افزود: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با استفاده از پتانسیل و ظرفیت شرکتهای دانش بنیان در این مسیرگام برداشته و با توجه به محدودیت های کربنی تدوین شده، آماده حضور در بازارهای بین المللی می شود.
مدیر راهبرد و زیر ساخت توسعه محصول  فناوری و نوآوری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تأکید کرد: با این هدف، در نمایشگاه بیستم، تفاهم نامه ای با معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف منعقد شد.


کد خبر : 71747 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۹/۰۶ || دسته بندی : نفت ،گازو پتروشیمی