بررسی موضوعات محله اتابک در بازدید و دیدارهای مردمی شهردار منطقه 15

رضا شرفی شهردار منطقه 15 در راستای خدمتگزاری صادقانه به شهروندان؛ دومین میز خدمت را در محله اتابک برگزار و پس از حضور در مسجد قمربنی هاشم(ع) و رسیدگی به مسائل 46 شهروند؛ ضمن بازدید میدانی از محله، به موضوعات مطروحه شهروندان در سرای محله اتابک پاسخ داد.


 به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، شهردار و معاونین اجرایی منطقه با حضور در محله اتابک؛ از کلانتری در حال ساخت اتابک، مرکز محله خاتون، مرکز محله درخشان، تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با خیابان ملایری و ... را با حضور معتمدان و شورایاری محله مورد بازدید قرار دادند و از نزدیک با اقدامات انجام شده و مسائل و مشکلات محله آشنا شدند. در این بازدید همچنین معتمدان محله زمین های بلاتکلیف محله را معرفی و خواستار تعیین تکلیف این محلها شدند. 

 برپایه این گزارش، در  ادامه ملاقات مردمی شهردار منطقه با شهروندان در سرای محله اتابک برگزار و موضوعات درخواستی شهروندان محله مورد بررسی قرارگرفت. با توجه به محلی بودن برخی درخواستها؛ شهردار منطقه دستور داد تا معاون اجتماعی و مدیر محله به جد پی گیری این موارد باشند.

 این گزارش حاکیست، شهردار منطقه حضور در محله و برگزاری ملاقات مردمی را با هدف تعامل بیشتر با شهروندان و معتمدان محلات امری مهم دانست و  گفت: برپایی میز خدمت در محلات ضمن اینکه به مدیران کمک می کند تا از نزدیک مشکلات را رصد کرده و شناخت و آگاهی به موقع از مسایل و مشکلات شهروندان داشته باشند؛ فرصتی است برای پاسخگویی سریع و بی واسطه تا کیفیت خدمت رسانی در محلات ارتقاء پیدا کند.

شرفی در ادامه با تاکید  براینکه هدف ارائه خدمات به موقع و با کیفیت به شهروندان است، افزود:  کارکرد اصلی ناحیه و محله حضور در بین شهروندان و شنیدن مسایل آنهاست چون آنها کارشناسان مناسبی برای ارائه مشکلات و حتی راه حل آن هستند و این ملاقاتها می تواند موجبات تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات را فراهم کند.
شهردار منطقه با قدردانی از زحمات همکاران، از آنان خواست تا توجه بیشتری به مشکلات خرد و محلی داشته باشند و رضایت شهروندان را کسب کنند.

 شایان ذکر است، در این دیدار معاونین امور شهری و محیط زیست و اجتماعی و فرهنگی، مشاور شهردار و شهردار ناحیه دو به همراه شهردار منطقه پاسخگوی موضوعات مطروحه شهروندان بودند.

 


کد خبر : 71731 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ || دسته بندی : شهری و رفاهی