تجلیل از ناشری که 47 میلیون نسخه کتاب تولید کرده است

آیین تجلیل و بزرگداشت پیشکسوت نشر «مصطفی زمانی» مدیر انتشارات زیارت با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.


به گزارش جامعه ایده آل ؛آیین تجلیل و بزرگداشت پیشکسوت نشر «مصطفی زمانی» مدیر انتشارات زیارت با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
در این مراسم که با مدیران فرهنگی و انجمن‌ها و تشکل‌های نشری و کتابی و همچنین ناشران عضو مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، از مصطفی زمانی پیشکسوت نشر و مدیر انتشارات زیارت تجلیل می‌شود.
مصطفی زمانی، متولد سال 31 در تهران است که از سال 53 کار نشر را آغاز کرده و دو نشر پیام آزادی و پیام زیارت را تأسیس کرده و هم‌اکنون مدیرعامل نشر زیارت است. نشر پیام آزادی در سال 57 تأسیس شده و تا سال 90 حدود 700 عنوان کتاب، معادل 45 میلیون نسخه چاپ و توزیع کرده است. وی همچنین انتشارات زیارت را در سال 92 تأسیس کرده و با همکاری انتشارات پیام بهاران حدود 250 عنوان کتاب معادل 2 میلیون نسخه تولید و توزیع کرده است.
این مراسم روز شنبه ۲۸ آبان‌ماه ساعت ۱۰ در سالن مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه برگزار خواهد شد. از اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.


کد خبر : 71547 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ || دسته بندی : ادبیات و نشر