پیکرهای شهیدان کمندی و معصومی جمعه در تهران تشییع می‌شوند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تشییع پیکر شهید سرگرد پاسدار «امیر کمندی» و شهید «سید فرید معصومی» فردا پس از نمازجمعه و همزمان با راهپیمایی محکومیت حوادث حرم شاهچراغ، از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.


به گزارش جامعه ایده آل، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شامگاه امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعه ۶ آبان ماه ۱۴۰۱ بعد از نماز عبادی و سیاسی جمعه تهران و همزمان با برگزاری راهپیمایی محکومیت جنایت استکبار در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، پیکرهای مطهر شهیدان «امیر کمندی» و «سید فرید معصومی» از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب تشییع می‌شوند.

وی گفت: طی ناآرامی‌های چهارشنبه چهارم آبان ماه در تهران، بسیجی پاسدار سرگرد «امیر کمندی» توسط اغتشاشگران به فیض شهادت نائل آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: «سید فرید معصومی» دارای مدرک دکترای مکانیک برای پیگیری پروژه‌های صنعت برق، به شیراز سفر کرده بود و در هنگام زیارت حرم حضرت شاهچراغ(ع)، در حادثه تروریستی به شهادت رسید.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: مردم بصیر و انقلابی تهران با حضور در این مراسم معنوی، مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد و در این مراسم مداحان اهل بیت(ع) حاج سعید حدادیان و کربلایی محمدحسین حدادیان مدیحه سرایی و رجز خوانی خواهند کرد.

 

وی در ادامه بیان کرد: شهدا با فداکاری مثال زدنی خود در دفاع از ایران اسلامی، زنان و دختران این سرزمین و در راستای اتحاد و انسجام در مقابل تبهکاران و تجزیه طلبان ایستاده و نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امروزه دشمنان به دنبال دور کردن جوانان از کانون‌ها و مراکز دینی و بی اعتمادی آنها نسبت به دلسوزان نظام هستند؛ دشمنان بدانند جوانان و نوجوانان این سرزمین بیدارند و اجازه عرض اندام به آن‌ها را نخواهند داد.

انتهای پیام


کد خبر : 71085 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ || دسته بندی : ایثارو مقاومت