یکی از شاخص های مهم پیشرفت و توسعه، اعتلای فرهنگ بیمه در جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در همایش روز ملی روستا و عشایراظهار داشت: یکی از شاخص های مهم پیشرفت و توسعه، اعتلای فرهنگ بیمه در جامعه است.


به گزارش جامعه ایده آل، روستائیان و عشایر، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در همایش روز ملی روستا و عشایر  اظهار داشت: یکی از شاخص های مهم پیشرفت و توسعه، اعتلای فرهنگ بیمه در جامعه است. امام جمعه موقت تهران با تأکید بر فهم درست مسائل اجتماعی و نیازها، بیان داشت: همه ما بیمه خداوند متعال با گوهره‌ای به نام عقل هستیم و اگر از ثروت‌های خدادادی درست و عاقلانه استفاده شود یک فقیر در دنیا وجود نخواهد داشت و دنیا بهشت خواهد شد.

وی در ادامه افزود: بیمه، تبدیل فرصتها به ثروت است و خداوند ثروت مادی را جهت بیمه شدن در اختیار ما قرار داده است. حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با تقدیر از دولت مردمی و مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر، بیان داشت: افزایش ۳۵ درصدی منابع صندوق بیمه اجتماعی یکی از اقدامات مهم در سال جاری بوده و با اراده ای که وجود دارد در سال آینده با حمایت مجلس شورای اسلامی و دولت شاهد رشد و توسعه صندوق بیمه اجتماعی و ارتقاء رفاه اجتماعی جامعه هدف باشیم.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر ورود جدی روستائیان و عشایر در حوزه بیمه اجتماعی، گفت: باید عاقلانه قدم برداشت و فرهنگ بیمه اجتماعی نهادینه و در همه کشور گسترش پیدا کند.


کد خبر : 70738 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ || دسته بندی : تعاون ،کار و رفاه اجتماعی