پیام قدردانی سردار «کارگر» از مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل؛

سخنرانی پرصلابت رئیس جمهور در سازمان ملل اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی با تقدیر از مواضع رئیس‌جمهور کشورمان در سازمان ملل تأکید کرد: این سخنرانی شجاعانه و پرصلابت و تقبیح جنایات آمریکا، موجبات افتخار و نمایش اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی و ملت ایران را فراهم کرد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی از مواضع رئیس‌جمهور کشورمان در سازمان ملل قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

"وَتَمَّتْ كَلِمَتُ رَبِّكَ صِدْقًا وَعَدْلًا ۚ لَا مُبَدِّلَ لِكَلِمَاتِهِ ۚ وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ"

برادر ارجمند آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام؛
با احترام؛ سخنرانی شجاعانه و پرصلابت حضرت‌عالی در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد و تقبیح جنایات آمریکا در سراسر جهان، موجبات افتخار و نمایش اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی و ملت ایران را فراهم و صحنه‌ای به یادماندنی و امیدآفرین برای همه آزادگان و ملل مظلوم جهان خلق نمود.
اقدام قهرمانانه جنابعالی و نمایش تمثال مبارک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بار دیگر به جهانیان ثابت نمود نه‌تنها مکتب شهید سلیمانی تمام‌شدنی نیست، بلکه شوکت و هیبت آن شهید والامقام حتی پس از شهادت نیز موجب دلهره و هراس استکبار جهانی به‌ویژه آمران و عاملان ترور ناجوانمردانه او و یاران شهیدش خواهد بود.
بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر خود از اقدام و حرکت انقلابی رئیس جمهور مردمی، متواضع و باصلابت ایران اسلامی اعلام داشته و توفیقات روزافزون آن برادر بزرگوار را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج)، ادامه صراط مستقیم حضرت امام خمینی(ره)، شهدای عالی‌مقام و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و استمرار خدمتگزاری به مردم شریف ایران و پاسداری و ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت از درگاه حضرت حق مسألت می‌نمایم.


کد خبر : 70555 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ || دسته بندی : ایثارو مقاومت