برگزاری اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) در تهران

اجتماع بزرگ امت رسول‌الله در تهران و سایر شهرها، اندک گرد و غبار فتنه را از چهره جامعه زدود و چهره صاف و زلال انقلاب را به جهانیان نشان داد.


به گزارش جامعه ایده آل،  اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» در اعتراض به اقدامات اخیر اغتشاشگران که قرار بود ساعت ۱۶ آغاز شود، اما بسیاری از مردم تهران پیش از آغاز مراسم در میدان انقلاب تجمع کرده‌اند.
 
 مردم در قالب گروه‌های مختلف و یا به صورت انفردی به سمت میدان انقلاب در حال حرکت هستند تا در اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» شرکت کنند.
 
 
با اینکه تا آغاز رسمی برنامه در ساعت ۱۶ باقی مانده است؛ مردم به سمت میدان انقلاب در حرکت هستند. در تصاویر حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان دیده می شود.  
 
 
در ساعات ابتدایی این مراسم میدان انقلاب به رنگ پرچم ایران در آمده است. حاضران در مراسم اجتماع امت رسول الله با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران؛ اهانت به این پرچم در روزهای گذشته را محکوم کردند.
 
 
حاضران در میدان انقلاب در حال همخوانی سرود‌ها و نوحه‌های انقلابی هستند. هیئات حسینی و فعالان قرآنی در حال اضافه شدن به جمعیت میدان انقلاب هستند.
 
مردم در خیابان های منتهی به میدان انقلاب در حال حرکت هستند. اجتماع بزرگ امروز در میدان انقلاب از چهار مسیر خیابان های آزادی، انقلاب، کارگر شمالی و کارگر جنوبی به سمت میدان انقلاب خواهد بود.

 
در ادامه این اجتماع نوجوانان به اجرای سرود پرداختند

 
حاضران در این اجتماع در سالروز رحلت پیامبرگرامی (ص) و امام حسن مجتبی (ع)، لبیک یا حسین و لبیک یا حسن و لبیک یا رسول الله سر دادند.

مردم با حضور در مراسم امت رسول الله از زحمات نیرو‌های انتظامی قدردانی و همبستگی خود را با آنها نشان دادند  

 
حضور کودکان همراه خانواده‌های خود در این مراسم از دیگر جلوه‌های این مراسم بود.

 
پیکر شهید امنیت حسین تقی پور در میان اجتماع مردم تهران در میدان انقلاب تشییع شد

 
با نزدیکی به ساعات شب ، تجمع در میدان انقلاب ادامه دارد. مردم حاضر در میدان اهانت به مقدسات را محکوم کردند

 
شرکت‌کنندگان در این اجتماع با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات تاکید کردند: از دستگاه‌های مسئول و قوه قضائیه می‌خواهیم، هنجارشکنان و دروغ‌پردازان در فضای مجازی و حقیقی را شناسایی، و با آنان قاطعانه برخورد عبرت‌آموز کنند


کد خبر : 70540 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ || دسته بندی : سیاسی