همزمان با هفته دفاع مقدس ؛

شهردار و مدیران شهری منطقه 2به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند

شهردار و مدیران منطقه ۲ تهران همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس با همراهی 110خانواده شهید منطقه در گلزارشهدای بهشت زهرا حاضر وبه مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ،مهدی صالحی،شهردار ،معاونین و مدیران منطقه در نخستین روز هفته دفاع مقدس به صورت مجزا 110 خانواده شهید  را همراهی کرده و با حضور درگلزار شهدای  بهشت زهرا با نثار شاخه گل به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرده و  یاد و خاطره امام راحل(ره) و همه شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
شهردار منطقه 2 در این مراسم،عظمت،اقتدار و امنیت کشور عزیزمان را مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی که جان خود را برای پیروزی انقلاب فدا کرده اند،وظیفه همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی تاکید  کرد: امروز با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا ،باردیگر با این عزیزان تجدید میثاق کرده و عهد می بندیم که در راه خدمت به مردم،لحظه ای از حرکت باز نمانده و پویا و فعال در راه اهداف عالیه نظام، منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف مدیریت شهری گام برداریم.
صالحی تصریح کرد:  همه ما در برابر انقلاب و ارزش های دفاع مقدس  وخون شهداء مسئول هستیم  وامروز  خدا را شاکریم که  این فرصت را عنایت کرد تا درخدمت خانواده شهدا باشیم.


کد خبر : 70533 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ || دسته بندی : شهری و رفاهی