انتشار ویرایش جدیدی از «فرمانروای مه»

جامعه ایده آل _اثر مهدیه ارطایفه با ویرایشی جدید و در نسخه کوتاه‌تر بازچاپ شد.


به گزارش جامعه ایده آل ؛«فرمانروای مه» روایت زنانی است که نادانسته و ناخواسته، مرید جنّیان شده‌اند! نویسنده این رمان را پس از سال‌ها کار تحقیقاتی، خاطرات فریب‌خوردگان فرقه‌های شیطانی را روایت کرده است.

داستان درباره زنی است که ادعا می‌کند کرامت دارد و با همین ادعا، شمار بسیاری را مرید خود می‌کند. این زن در دو سال برنامه مدیریت و هدایت همه افراد را برعهده می‌گیرد تا اینکه با مشخص شدن یکسری از اشتباهات، ماهیت جن برای زنان روشن می‌شود و گروه از هم می‌پاشد.

در مدت دو سالی که این زنان با هم هستند، به تزکیه نفس می‌پردازند و حتی کراماتی نیز به‌دست می‌آورند؛ اما با پیش رفتن در این مسیر، متوجه می‌شوند که ارتباطی که برقرار کرده‌اند، در واقع با جن بوده است.

«فرمانروای مه» رمانی است بدیع و جذاب و کارآمد؛ به ویژه در دوره‌ای که دین‌نمایان کاذب، تلاش می‌کنند با تبلیغات دروغین، جایگاه ویژه‌ای بین جوانان، به‌خصوص مسلمانان بیابند.

نثر روان و پرداختن به مسائل ماورائی، از دیگر ویژگی‌های این کتاب است که می‌توان آن را بی‌وقفه خواند.

با خواندن این کتاب، به راحتی می‌توان جن و شیطان واقعی را شناخت و با تمام وجود حضور منفی‌شان را حس کرد و از شخصیت‌های انس و جن و برخوردها و درگیری‌های آنها که منطبق بر آموزه‌ها و پندهای قرآنی است، به شناخت کاملی از ارتباط بین جن و انس رسید.

این کتاب را انتشارات عهدمانا پس از بازنگری و ویرایش، کوتاه‌تر از نسخه چاپ اول آن، در 464 صفحه روانه بازار کرده است.


کد خبر : 69129 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ || دسته بندی : ادبیات و نشر