مدیر حوزه هنری استان قم مطرح کرد:

سبک زندگی مجاهدانه استاد فرج‌نژاد، نشان از باور عمیق به ارزش‌های دینی و انقلابی داشت

استاد فرج‌نژاد مخلصانه رفتار می‌کرد و همه زندگی‌اش را پای این باور عمیق گذاشت که اسلام و انقلاب اسلامی حق است و ما باید از آن دفاع کنیم.


به مناسبت اولین سالگرد درگذشت استاد محمدحسین فرج‌نژاد، «فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی»‌ با دکتر محمدعلی روزبهانی، مدیر حوزه هنری استان قم گفتگویی اختصاصی داشته است.

دکتر محمدعلی روزبهانی با بیان این که مدل سبک زندگی، رفتار و گفتار مرحوم استاد فرج نژاد، حکایت‌گر باور عمیق و ایمانی ایشان به ارزش های دینی و انقلابی بود، اظهار داشت: ایشان به معنای واقعی کلمه باورمند به ارزش های دینی و انقلابی بود و بر همین اساس نیز سبک زندگی متمایزکننده ای داشت و برای هدف والای خود تلاش و مجاهدتی خستگی ناپذیر می کرد.
وی با اشاره به خدمات فراوان علمی، فکری و فرهنگی این استاد تأثیرگذار و متفکر انقلاب اسلامی گفت: از ایشان آثار ارزشمند قابل توجهی به یادگار مانده که راهگشای دوستان و نزدیکان و علاقه مندان به جبهه حق و حقیقت است اما به عقیده بنده فراتر از این مسأله، سبک زندگی باورمند و تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر ایشان، بهترین الگو برای جوانان مؤمن و انقلابی است.
این فعال فرهنگی و استاد دانشگاه همچنین بیان داشت: شاید حدود ۱۵ سال پیش بود که یک بار توفیق مصاحبت با این چهره عزیز را در منزل ایشان داشتم و به عینه دیدم که در اتاقشان کتاب ها باز بود و بسیار اهل دقت و مطالعه بود و با علاقه توضیحاتی درباره فعالیت ها و دغدغه هایش مطرح می کرد.
وی افزود: ایشان به طور جدی می خواست دوستان و نزدیکانش اهل مطالعه و دقت باشند و از آموختن به آن ها دریغ نمی کرد. حقیقتاً مخلصانه رفتار می کرد و همه زندگی اش را پای این باور عمیق گذاشت که اسلام و انقلاب اسلامی حق است و ما باید از آن دفاع کنیم.
وی بیان داشت: بر همین اساس نیز در عرصه جهاد تبیین به معنای واقعی کلمه فعال و تأثیرگذار بود و بدون تعارف و اغراق از جمله کسانی بود که در مسیر تبیین حق و حقیقت و بحث جهاد تبیین به هیچ وجه اهل کم گذاشتن و مسامحه و کوتاهی نبود.


کد خبر : 68471 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ || دسته بندی : دین و اندیشه