تعیین ضوابط گروه های مدیحه سرایی در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم

حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص سهمیه بندی تعداد راه یافتگان گروه های برتر مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم مرحله استانی جهت حضور در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام کرد: با عنایت به تعداد گروه های ثبت نام کننده در مرحله استانی، سهمیه حضور گروه های مذکور پس از داوری مسابقات مرحله استانی در سال جاری بر اساس حد نصاب و تعداد گروه های هر استان اعلام خواهد شد . بنابراین به عنوان مثال اگر از یک استان 9 گروه ثبت نام نموده باشند حتی در صورت کسب حدنصاب و نمرات بالای جدول کلی برگزیدگان، بازهم بر اساس سهمیه محدود در مرحله بعد حاضر خواهند بود تا فرصت عادلانه برای بروز و درخشش سایر استان ها خصوصا استان های کمتر برخوردار فراهم گردد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه تعداد راهیافتگان جهت شرکت در مرحله نهایی مسابقات که در آذر ماه سال جاری به میزبانی استان قزوین برگزار می گردد، منوط به احصاء نتایج کلی و اعمال شاخص های فنی و داوری ها خواهد بود.
خاطر نشان می گردد در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم 71 گروه ثبت نام نمودند که بررسی اولیه مشخصات گروه ها و بعد از فراخوان ارسال متن و سایر مستندات، در نهایت  65 گروه مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم شامل 40 گروه برادران و 25 گروه خواهران حائز شرایط شناخته شدند.
مرحله اول رقابت های این رشته بصورت ضبط آثار تصویری همزمان با مرحله استانی این دوره از مسابقات برگزار خواهد شد و داوری این آثار بصورت متمرکز از سوی مرکز امور قرآنی انجام خواهد شد.


کد خبر : 68307 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ || دسته بندی : اوقاف و امورخیریه