میزان پرداخت به کشاورزان بابت خرید گندم به ۳۲ و نیم "همت" رسید/ ۴ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران پرداخت شد

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران طی امروز و روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدا)؛ حیدرعلی نصر با اعلام اینکه امروز، دو هزار میلیارد تومان دیگر به کشاورزان گندمکار پرداخت شد، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، بالغ بر ۳۴ هزار و ۴۸۴ میلیارد تومان به این عزیزان در ۳۱ استان کشور پرداخت شده است.
وی با اعلام اینکه میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان از ابتدای سال جاری تا امروز به ۴ میلیون و ۴۶۱ هزار تن رسیده است، افزود: سال گذشته تا همین تاریخ، ۳ میلیون و ۴۷۷ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده بود که به این ترتیب، امسال میزان خرید گندم از رشد ۲۸ درصدی نسبت به سال قبل برخوردار بوده است.
این مقام مسئول در شرکت بازرگانی دولتی ایران با تأکید بر اینکه روند پرداخت پول خرید تضمینی گندم به کشاورزان عزیز در جریان است و جای هیچ نگرانی ندارد، خاطرنشان کرد: پرداخت باقی‌مانده مطالبات این عزیزان در دست پیگیری و اقدام است و به‌زودی به حساب آنان واریز خواهد شد.


کد خبر : 68188 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ || دسته بندی : شهری و رفاهی