گالری شیدایی میزبان نمایشگاه کاتارسیس می شود

«کاتارسیس»عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی، ویدئو و آرت وحجم انیس بیک زاده، مریم رادمهر، دنیا رستمی، هستی طباطبایی وفاطمه منصوری است که توسط دنیا رستمی گردآوری شده و ازهفدهم تیرتا هفتم مرداد ماه در گالری «شیدایی» در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه «دنیا رستمی» درباره این نمایشگاه گفت:«کاتارسیس»عنوان نخستین نمایشگاه گروهی جمع پنج نفره ما است و وجه اشتراک تشکیل این گروه هم کلاسی بودن در دانشگاه هنر و تداوم دوستی مان بوده است.
او گفت: این گروه را اواخر شهریورماه سال گذشته پس از فراگیری بیماری کرونا با حضور چهار نفر شکل دادم.اعضای گروه هر یک در گوشه از جهان زندگی می کنند و سعی کردیم با وجود اختلاف زمان و مکان سر ساعت های معینی با هم ارتباط بگیریم، موسیقی مشترکی گوش بدهیم و سعی کنیم فضاهای مشترکی را ایجاد کنیم و با هم فعالیت هایی برای گسترش دایره المعارف ذهنی هنرمان داشته باشیم. در فروردین ماه سال جاری مریم رادمهر نیز به جمع ما پیوست.
رستمی ادامه داد: به مرور به واسطه دغدغه های مشترکی که با هم داشتیم، تصمیم گرفتیم که حول محور موضوع زن و رنجی مشترکی که هر یک به نوعی در زندگی مان تجربه کرده ایم آثاری را تحت عنوان کاتارسیس که به معنای تزکیه است،خلق کنیم و تعدادی از آثاری که در این مقطع زمانی خلق کرده ایم را در قالب نمایشگاه گروهی به نمایش می گذاریم.
رستمی ادامه داد: امیدوارم فعالیت گروه ما تداوم داشته باشد و به مرور شاهد برپایی نمایشگاه های انفرادی و جمعی، گروه مان در سایر شهرهای ایران و خارج از کشور باشیم.
در این نمایشگاه 20 اثر نقاشی، حجم و ویدئو آرت به نمایش گذاشته می شود.
نمایشگاه «کاتارسیس» از17 تیرماه تا هفتم مردادماه میزبان علاقه مندان خواهد بود. گالری روزهای یکشنبه تعطیل است.


کد خبر : 68168 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ || دسته بندی : تئاتر و هنر های تجسمی