به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان؛

ایستگاه عرضه بهداشتی دام در منطقه2 پایتخت برپا می ‏شود

شهرداری منطقه2 به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان ،با برپایی ایستگاه عرضه بهداشتی ، به شهروندان متقاضی انجام سنت نبوی ، دام بهداشتی عرضه می کند.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،  مهدی صالحی ،شهردار منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : با هماهنگی های انجام شده و با هدف ارائه خدمات بهینه به شهروندان ، ایستگاه عرضه دام بهداشتی منطقه در خیابان فرهنگ ،خیابان میرمالک  ا در زمینی به وسعت 2 هزار متر مربع با عرضه  دام راه‌اندازی شده است .
وی از تعبیه جایگاه محل ذبح دام و حضور یك كارشناس در محل خبر داد و گفت: این ایستگاه در دو روز شنبه و یکشنبه  به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان برپاست و متقاضیان می توانند از ساعت 30/6 صبح به محل عرضه دام مراجعه نمایند.
صالحی خاطر نشان کرد: به منظور تامین رفاه شهروندان فضایی به وسعت 2 هزار مترمربع به عنوان پارکینگ جنب ایستگاه تعبیه شده است.
به گفته شهردار منطقه 2 به منظور حفظ سلامت شهروندان  دامپزشک در این ایستگاه مستقر می شود وبر ذبح بهداشتی به هنگام خرید و ذبح نظارت می کنند و تلاش می‌شود تا بستر بهداشتی لازم فراهم شود.
صالحی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با روز عیدسعید قربان گفت: ‌با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ویژه  برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی در سطح محلات  اجرا می‌شود.


کد خبر : 68164 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ || دسته بندی : شهری و رفاهی