بازدید دکتر جعفری از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

صبح امروز جهارشنبه 28 اردیبهشت ماه، دکتر علی اصغر جعفری از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی، دکتر علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از سی و سومسن نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.
دکتر جعفری در ابتدا با ورود به غرفه انتشارات موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن بازدید از تازه های نشر سرو از مسئولین و دست اندرکاران این نشر تقدیر و تشکر نمود.
مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ادامه از غرفه های ناشران حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جمله موزه عبرت ایران، سوره مهر، نشر شاهد، نشر صریر، نشر ستاره ها، نشر شهید کاظمی، خانه گفتمان مقاومت، نشر دارخوین، ابراهیم هادی، مجمع ناشران دفاع مقدس و مجمع ناشران انقلاب اسلامی و ... بازدید کردند و در جریان تازه های نشر در این حوزه قرار گرفتند.
لازم به ذکر است غرفه نشرو سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در زمینه های مختلف ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جمله پژوهش، ادبیات داستانی، خاطرات، شعر با در نظر گرفتن گرایش های مختلف سنی و فکری واقع در شبستان اصلی مصلی راهروی 23 جنب ستون 103 در نمایشگاه حضور دارد.


کد خبر : 67068 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ || دسته بندی : ادبیات و نشر