پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی همزمان با آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، گفت: این انقلاب منادی حق‌خواهی و تجلی شکوه‌ و حماسه‌آفرینی ملتی است که غیرت و آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی‌شان در قلب تاریخ برای همیشه ماندگار و در گوش جهانیان طنین‌انداز شده است.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً ( سوره  اسراء، آیه ۸۱)

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، منادی حق‌خواهی و تجلی شکوه‌ و حماسه‌آفرینی ملتی است که غیرت و آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی‌شان در قلب تاریخ برای همیشه ماندگار و در گوش جهانیان طنین‌انداز شده است. این حق‌طلبی و آزادی‌خواهی امروز به الگویی جامع و کامل برای ملت‌هایی‌ست که در چنگال ظلم گرفتار آمده و به دنبال ایدئولوژی برای استقلال‌طلبی هستند.

آغاز دهه مبارک فجر تجدید میثاق دوباره‌ای با بت‌شکن بزرگ تاریخ، حضرت امام خمینی(ره) است که در پرتو آموزه‌های متعالی اسلام و تشعشع فرهنگ عاشورایی روح تازه‌ای در کالبد ملت دمید و امروز به مدد آن روح قدسی و منویات نائب بر حقش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آن مسیر ادامه دارد.

اینجانب ۱۲ بهمن ماه و آغاز دهه پرفروغ فجر انقلاب را به ملت شریف ایران بالاخص جامعه هدف بهزیستی که این سازمان خود مولود انقلاب است، تبریک عرض می‌کنم و همواره از خداوند متعال خواهان ادامه مسیر نورانی شهدا و امام شهدا که همانا "وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ" هستیم.


علی محمد قادری
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور


کد خبر : 64459 || تاریخ : ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ || دسته بندی : بهزیستی و توانبخشی