بازدید رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس از غرفه پرداخت الکترونیک سپهر

دکتر مجتبی توانگر نماینده تهران و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در بازدید از غرفه شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از تلاش های مدیران و کارکنان این شرکت قدردانی کرد.


به گزارش جامعه ایده آل ؛دکتر مجتبی توانگر نماینده تهران و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در بازدید از غرفه شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از تلاش های مدیران و کارکنان این شرکت قدردانی کرد.
در حاشیه این دیدار، مهندس بابک رهنما پور مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، ضمن معرفی خدمات و محصولات سپهر و در نشست مشترک با این نماینده مجلس، بر لزوم حمایت های بیشتر از صنعت پرداخت و تجارت الکترونیک تاکید کرد.
مهندس رهنماپور ضمن تشریح شرایط حاکم بر شرکت های پرداخت به ویژه در دوران تحریم و کرونا که تاثیر زیادی بر این کسب و کارها و اقتصاد ملی گذاشته است، بر لزوم توجه و حمایت بیشترِ نهادهای فرادستی کشور از صنعت پرداخت و شرکت های وابسته به پرداخت الکترونیک تاکید کرد.
وی در این گفت و گوی صمیمانه با اشاره به تاثیر چشمگیر شرکت های پرداخت در حمایت از تولید ملی، اشتغال و کارآفرینی این صنعت را یکی از ارکان مهم اقتصادی کشور دانست که تاثیر بسزایی در توسعه پایدار کشور دارد.


کد خبر : 63734 || تاریخ : ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ || دسته بندی : بانک ، بیمه