پیام فرماندار شهریار به مناسبت یوم الله نهم دی؛

۹ دی نماد بصیرت و هوشیاری ملت ایران بود

طاهری فرماندار شهریار در پیامی فرارسیدن سالروز حماسه یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران را گرامی داشت.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، طاهری فرماندار شهریار در پیامی فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشته و این بصیرت را ضامن بقای اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی دانست.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

در طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، برحه‌های حساس و سرنوشت‌سازی وجود داشته که عمق انگیزه‌های معنوی حضور مردمی و عظمت روح الهی نهفته در آن چنان ژرف بوده که تبدیل به حماسه‌ای ماندگار شده و حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ پس از هتک حرمت عاشورای حسینی یکی از این مناسبت‌های بزرگ بود.

این حماسه نماد عزّت، استقلال و بصیرت و فریاد رسای «هیهات من الذله» بود و به فرموده رهبری معظم انقلاب مردم ما در مقابله‌ با فتنه، خودشان به پا خواستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد و نشان از بیداری و هوشیاری امت انقلاب بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت و پاسداشت یوم الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بر صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر هر گونه توطئه خارجی و فتنه داخلی تأکید داشته و اعتقاد داریم که این بصیرت و الهام از آموزه‌های الهام بخش عاشورای حسینی (ع) همواره ضامن بقای اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی خواهد بود.


کد خبر : 63248 || تاریخ : ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ || دسته بندی : شهرستان ها