تدارک ویژه ایران صدا و شبکه امید به مناسبت شب یلدا

به مناسبت شب یلدا مجموعه ایران صدا و شبکه امید ویژه برنامه یلدایی را تدارک دیده اند.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی ایران صدا، در آستانه فرارسیدن شب یلدا ایران صدا از روز یک شنبه بیست و هشتم تا سه شنبه سی آذرماه ویژه برنامه صد دانه یاقوت را با همکاری شبکه امید سیما به صورت زنده تولید و پخش می نماید.

این ویژه برنامه معرفی گلچینی از بهترین برنامه های ایران صدا در پایگاه های کتاب گویا، کودک، موسیقی وقرآن از ساعت 20 با معرفی گویندگان و عوامل برنامه ها می باشد.

ویژه برنامه یلدایی صد دانه یاقوت شامل آیتم هایی از جمله مسابقه، سرود، پشت صحنه های جذاب برنامه های ایران صدا و همچنین برنامه های متعدد سرگرم کننده دیگری می باشد که علاوه بر شبکه امید از سایت و اپلیکیشن ایران صدا نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

در این شب نشینی یلدایی هنرمندان و چهره های محبوب کشور از جمله عموفیتیله ای ها،عذرا وکیلی، همت مومیوند،امیر محمد صمصامی،قاری نوجوان کشور حنانه خلفی، خاله نرگس، خاله شاه دونه، خواننده های برتر کشور و بسیاری از دیگر بازیگران مطرح کشور در عرصه های مختلف حضور دارند.

علاقه‌مندان برای دیدن این برنامه می توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به صورت رایگان دریافت کنند.


کد خبر : 62854 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ || دسته بندی : رادیو و تلویزیون